“100% tvoj doživljaj. 100% Juicy“ uz 100% Gorana Ivaniševića

by | 3 Oktobra, 2016

U popularnom sarajevskom restoranu Four Seasons 100% Juicy je predstavio je novu kampanju „100% tvoj doživljaj. 100% Juicy“. U 100% opuštenoj i zabavnoj atmosferi sve je bilo u znaku Juicy 100% sokova u novim bočicama osvježenog dizajna koje su tom prigodom predstavljene, a pored zvanica iz javnog i poslovnog života, specijalni gost večeri je bio legendarni teniser Goran Ivanišević, Juicy brand ambasador.

DSC_5455

Na samom događanju nalazile su se četiri kreativne stanice na kojima je svako od gostiju mogao doživjeti posebno iskustvo. Ukusni sushi zalogaji koje je pripremio chef sushi bara Kimono nisu nikoga ostavili ravnodušnim, a šareni kokteli koktel-majstora Denisa Memića inspirisani su upravo zvijezdama večeri, Juicy 100% sokovima. Posebnu pažnju privlačio je i čokolatijer Dubravko Vitlov koji je pred svima izrađivao čokoladne praline koje su oduševile sve goste, a svi oni mogli su napraviti i savršen selfie s nekom od poznatih osoba ispred objektiva fotografkinje Vanje Lisac. Gosti su također mogli uživati i u muzičkom dijelu večeri za koju je bila zadužena Ammara Mistrić i band.

DSC_9428

Nova kampanja temelji se na nagradnoj aktivaciji i „100% tvoj doživljaj. 100% Juicy“ a u kojoj će Juicy 100% svim sudionicima omogućiti da dožive nešto što vole, ali na „entu“ potenciju, dakle 100%. Tako će imati priliku osvojiti profesionalni foto shooting by Vanja Lisac, unikatnu haljinu by Oshyosh, te uživati sa prijateljima u vrhunskoj kuharskoj večeri ili u umijeću koktel majstora. A istinski ljubitelji bijelog sporta dobiće priliku okušati se u teniskom meču sa Goranom Ivaniševićem.

DSC_9879

Nagradna aktivacija traje od 29.9. do 17.10.2016., a kako bi sudjelovali u njoj, svi sudionici trebaju se registrirati e-mail adresom na www.stopostotvoja.com, ispuniti kratak, zabavni kviz, saznati jesu li i sami 100 % osoba te odabrati koji doživljaj bi željeli osvojiti, tj. doživjeti. Svi takmičari mogu sudjelovati neograničen broj puta, a svi koji se prijave i ispune upitnik ulaze u bubanj iz kojeg se izvlači dobitnik za svaku pojedinu nagradu.

DSC_9670

„Novi koncept „100% tvoja“ kojeg smo večeras predstavili posebno naglašava priču svakog pojedinog okusa i najviše kvalitete Juicy 100% sokova, a čišći i jednostavniji dizajn nove bočice bolje naglašava njen sadržaj i 100%-sto voćni okus koji se unutra nalazi. Upravo iz tog razloga, kako bismo našim potrošačima približili navedeni koncept, pokrenuli smo kampanju „100% tvoj doživljaj. 100% Juicy“ koji se temelji na istoimenoj nagradnoj aktivaciji i kojim će Juicy svojim vjernim potrošačima ispuniti želje kojima će oni biti bogatiji za jedno potpuno, 100% iskustvo“, istaknuo je Nenad Gorjanović, direktor marketinga tvrtke Stanić Beverages.

Izvor i foto: PR