![Idôle Power: Zakoračite u novo doba Idôle mirisa](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/Olivia-Rodrigo-e1739369065111-600x455.jpg)
Idôle Power: Zakoračite u novo doba Idôle mirisa
Idôle pomiče granice novom, smjelom intenzivnošću: Idôle Power Eau de Parfum Intense. Inspirišite se da zgrabite trenutak uz miris koji Vas potiče...
Više od 3.000 studenata smještenih u studentskim domovima u Sarajevu i Banjaluci, dobiće priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo donirati u okviru nove Chipsy kampanje “Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh”.
Chipsy kutak – oplemeniće studentske domove u Sarajevu i Banjaluci
Chipsy i Marbo će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprinjeti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Ministarstva prosvjete i kulture Republike Srpske.
Detalj sa eventa u Beogradu
Kao dio kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh, lansirane su i nove kesice sa osmijesima, ali i dalje omiljenim čipsom, koje su ujedno i rekvizit za dijeljenje osmijeha i pravljenje selfija.
Slogan kampanje: Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh”
Cilj je da potrošači svoje selfije podijele uz oznaku #podijeliosmijeh, doprinesu da smijehometar na sajtu www.chipsy.ba prebroji što više osmijeha i na taj način pomognu da studentski domovi što prije dobiju svoj Chipsy kutak.
Sergej Trifunović i Tamara Paunović
“U svom poslovanju, vodimo se principom ‘Poslovanja sa svrhom’ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Dio te platforme su i uvjerenja da naš uspjeh zavisi i od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki dio ciljne grupe brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namjenjena donacija koju planiramo. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, a koje će sadržati namještaj, tehničke uređaje i rekvizite za zabavu i učenje doprinjeti da i studentima stavimo osmijeh na lice”, rekao je Mihalis Orfanoudakis, direktor kompanije Marbo.
Zoran Kesić i Michalis Orfanoudakis
Osim društveno odgovornog aspekta, predstavljena kampanja donosi osmijeh na lice i svim ljubiteljima Chipsy-a.
Zoran Kesić
Svi koji od 1. februara 2017. godine kada počinje nagradna igra, podijele svoj osmijeh uz oznaku ili #podijeliosmijeh na Facebook stranici Chipsy, kao i na ličnim Twitter ili Instagram nalozima mogu da osvoje bicikle, mobilne telefone iPhone 7 i automobil Fiat 500. Nagradna igra traje do kraja marta, kada će biti izvučeni dobitnici glavnih nagrada.
TEKST I FOTO: PR