Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Lindex dočekuje proljeće urbanom kolekcijom i novim kombinacijama boja, uzbudljivim printovima i čistim ženstvenim detaljima – u kampanji snimljenoj na živahnim ulicama Kejptauna, Južna Afrika.
“Vrijeme je da ovog proljeća dopunite svoj ormar udobnim kompletima, svježim tkaninama i mnogim jarkim bojama. Khaki zelena, narandžasta, crna i različite nijanse plave su glavne boje kolekcije, začinjene sa ekspresivnim afričkim životinjskim printovima”, kaže Annika Hedin, šef dizajna u Lindex-u.
Film za kampanju, u kojoj modeli pjevaju uz pjesmu “I’m coming out” Diane Ross, utjelovljuje Lindex-ov pozitivan i zabavan pristup modi.
https://www.youtube.com/watch?v=_-6xJ88pR7c
Kampanja je ispunjena pozitivnom energijom i samopouzdanjem, uz sedam modela, a jedna od njih je Šveđanka Sabina Karlsson.
“Inspirišuće je da se Lindex fokusira na predstavljanje različitih žena u svojim kampanjama, bez obzira na veličinu ili rasu. Snimanje ove kampanje je bilo jako zabavno”, kaže Sabina Karlsson.
TEKST I FOTO: PR