HYPNÔSE: AMBLEMSKO IME LANCÔME KOJE JE U SAMO NEKOLIKO GODINA POSTALO SINONIM ZA VELIČANSTVEN VOLUMEN
Nastavno na početni uspjeh formule iz 2007. godine, u 2009. godini je triumfirala Hypnôse Drama, maskara koja daje trepavicama volumen u ‘treptaj oka’. Zatim, u 2010., žene je oduševila Hypnôse Precious Cells, prva ikada regenerirajuća Lancôme maskara.
S jednom prodanom Hypnôse maskarom svakih četiri sekunde diljem svijeta, Hypnôse je istinska master maskara bez premca!
Nova godina, nova smionost…U 2011., Hypnôse Doll Eyes crpi inspiraciju iz snova svake mlade djevojke kako bi izumio odvojene, guste, dugačke, ‘’najlonskog sjaja’’ trepavice: trepavice poput lutke!
Zahvaljujući nevjerovatnoj četkici i novoj formuli, Hypnôse Doll Eyes je održao svoje obećanje da omogući ženama božanstveni, širom otvoreni pogled.
Nakon primjene Hypnôse Doll Eyes maskare, primjećeno je poboljšanje od 36% prema Eye Beauty indeksu*.
*Procjena parametara kliničkog bodovanja procjenjuje se na 40 žena: uvijenost, gustoća, debljina, dužina i jednolikost trepavice.
IKONSKA ČETKICA
Zaštićena patentima za koju je trebalo 7 godina istraživanja.
NEVIĐENA FORMULA
"Fiber Shine" formula obogaćena je najlonskim prahom koji daje trepavicama suptilan sjaj. U njoj se kombiniraju mekani, kao i tvrdi voskovi; mekani za postizanje volumena, a tvrdi kako bi trepavicama dali zakrivljenost.
"Ultrastretch" kompleks omogućava instantni efekt "produženih trepavica". Zapanjujuće!
PRVA mirisna maskara iz LANCÔME-a
Nježan i suptilan, ultra-ženstveni cvjetni miris, pogodan i za najosjetljivije oči.
DOLL EYES look
LANCÔME JE OTKRIO TAJNU IZGLEDA ŠIROM OTVORENIH OČIJU POPUT LUTKE, KOMBINIRAJUĆI OMBRE ABSOLUE SJENILA ZA OČI SA HYPNÔSE DOLL EYES MASKAROM, TE NEIZOSTAVNIM ZAVRŠNIM POTEZOM CRNIM TUŠEM.
OMBRE ABSOLUE SJENILA ZA OČI
F90 Baby Nu • F95 Baby Romance
KOMUNIKACIJA
DOK JE HYPNÔSE DOLL EYES ŽENA POZNATA PO SVOM BESKRAJNO OTVORENOM POGLEDU, ONA SE TAKOĐER VOLI IGRATI SA SVOJIM STAVOM.
Moderna, chic lutka, u stilu 60-ih, ona je bezbrižna, ali i nestašna. Mario Testino je fotografirao Lancôme-ove tri “lutke”. Daria Werbowy, Arlenis Sosa i Elettra Wiedemann su utjelovile tri različita izgleda Doll Eyes žene, obučene u stilu 60-ih u “super sexy” mini haljinama i s pixie frizurama. Cijela kampanja izražava Lancôme-ovu interpretaciju suvremene modernosti. Modernost lijepa poput bilo koje lutke!