NETFLIX: Romantični filmovi koji će uljepšati praznike – i natjerati vas da se zaljubite
Dosta nam je loših vijesti i tmurnih dana, sad je pravo vrijeme za malo romantike. Romantični filmovi sa Netflixa uljepšaće decembar i praznike. ...
Pokretanjem kampanje “Ljubav čini porodicu”, koju organizuje Sarajevski otvoreni centar, danas počinje obilježavanje Međunarodnog dana borbe protiv homofobije / bifobije / transfobije (IDAHOT)!
“Bilbordima i posredstvom društvenih mreža želimo da skrenemo pažnju na neophodnost podrške lezbejkama, gejevima, biseksualnim, trans* i interspolnim osobama i da poručimo da porodicu čini ljubav, bez obzira da li dolazi iz porodice, ili od naših partnera/ica i prijatelja/ica”, navodi se u saopštenju.
U bilbord kampanji 24 osobe zajedno poručuju da ljubav čini porodicu u svim njenim oblicima. Po prvi put u jednoj kampanji u BiH učestvuju LGBTI osobe, zajedno sa svojim prijateljima, prijateljicama i porodicama.
Podrška nam je svima važna. Uz podršku lakše savladavamo prepreke sa kojima se svakodnevno suočavamo i zato poručujemo da tamo gdje ima ljubavi, ima i podrške i porodice.
“U sklopu kampanje na društvenim mrežama, objavljivaćemo fotografije i izjave osoba o tome šta su za njih porodica, podrška, solidarnost i ljubav”, dodaje se u saopštenju.
Jedna od učesnica kampanje kaže: “Porodica mora biti sigurno mjesto razumijevanja i ljubavi. Osjećati ljubav i imati podršku u porodici znači imati čitav svijet. Posljednjih godina sve više LGBTI osoba trpi nasilje u porodici. Roditelji, sestre, braća i ostali članovi porodice su ove osobe zatvarali, prisiljavali na liječenje, izbacivali iz kuće, prijetili im, ucjenjivali ih, te kontinuirano psihički i fizički zlostavljali”.
Porodica bi trebalo da bude mjesto podrške i razumijevanja, a ne mjesto odbacivanja, patnje i nasilja. Zato je, u okolnostima kao što su ove, podrška LGBTI osobama izuzetno bitna i traba da dolazi i od porodice, prijatelja/ica, poznanika/ca i partnera/ica.
Online kampanju možete pratiti na Facebook stranici Sarajevskog otvorenog centra
Tekst i foto: PR