Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da neke stvari ostavite za sutra. Nije riječ o odugovlačenju već o mudrom upravljanju obavezama.
Sajt posvećen produktivnoj organizaciji vremena Time management ninja objavio je pet glavnih razloga zašto je odlaganje stvari za drugi dan odličan izbor.
Rasteretite se
Ne možete biti efikasni ako je vaš um konstantno pod teretom obaveza. Smanjite tenziju i racionalno odlučite da dio obaveza (stvari koje nisu veoma hitne i važne) prenesete u sutrašnji dan.
Pređite na stvar
Ne dozvolite da se nevažne stvari nađu na vašoj listi obaveza. Neka na njoj budu samo glavnih tri do pet obaveza.
Eliminišite smetnje
Sve ono što može da vam ometa pažnju i skrene vas sa glavnog puta morate ukloniti. Tokom radnog vremena fokusirajte se samo na najvažnije zadatke. Ne bavite se multitaskingom i radite samo jednu obavezu, a tek nakon toga započnite drugu. Ali i smanjite broj obaveza u danu.
Ne moraju svi zadaci da budu obavljeni
Kada ciljano odugovlačite shvatate da neke sitnice jednostavno ne moraju da se obave već jednostavno nestanu ili se riješe same od sebe. Najbolje bi bilo da takve stvari delegirate. Ne znači da svaki zadatak mora da se obavi samo zato što ste ga vi stavili na listu obaveza.
Budite realni po pitanju svog vremena
Upravljanje vremenom svoj ključ krije u balansu. Ako hoćete da uradite sve odjednom ili ćete uraditi “ofrlje”, ili nešto nećete stići ili ćete doživjeti “burnout”. Budite realni po pitanju vremena i obaveza koje imate u toku dana.
IZVOR: BizLIFE.rs