Zara parfemi koji jako liče na dizajnerske
Svako ima svoj omiljeni parfem, a onda kada poželite promjenu odlična ideja je da probate pristupačnije verzije. Zara parfemi koji jako liče na diz...
Parfem CK One američkog modnog dizajnera Calvina Kleina simbol je jednog vremena, devedesetih godina prošlog vijeka. Pronašli smo pet zanimljivosti o kultnom parfemu koji je 90-ih bio jedan od najpopularnijih mirisa među mladima!
1. Calvin Klein je u kreiranju parfema CK One kojeg karakteriše svjež miris citrusa, a koji se na tržištu pojavio 1994. godine, inspiraciju pronašao u ponašanju svoje kćerkei njenog društva – provokativni stil uz “političku korektnost”. Vjerovatno je upravo zbog toga što je bio inspirisan mladima, i postao toliko popularan među njima, naročito u SAD-u, ali i u drugim zemljama pa tako i kod nas. Drugo ime mirisa CK One je miris mladih 90-ih.
2. CK One jedan je od prvih parfema na svijetu koji je nosio predznak unisex. Jednako su ga voljele i djevojke i mladići, a ovaj lagani, prozračni miris smatra se i jednim od simbola kampanje protiv AIDS-a devedesetih.
3. CK One je devedesetih bio totalna komercijala i bilo je jako cool i moderno kada je neko rekao da ima ovaj CK miris. Mnogi mladi su ga imali i obožavali.
4. Parfem CK One čak se smatra i svojevrsnim čudom jer je uprkos tome što nije bio vrhunski miris uspio dobiti kultni status i zadržati popularnost i u današnje vrijeme. U doba kada su cvjetale dance muzika i techno partiji, kada se svijet pripremao za dolazak novog vijeka, sve je mirisalo na CK One.
5. Miris CK One je 2009. godine izdan u specijalnoj kolekciji “We Are One” čija je poruka, kako samo ime govori, jednakost i jednostavnost. U ovoj kolekciji parfem je pakiran u providno pakovanje koje u svojoj bazi ima sound box, kompatibilan s MP3 formatom, čime je modna kuća Calvin Klein željela ukazati da muzika ne poznaje jezičke barijere te da ona prenosi čiste osjećaje, ma kojim god jezikom govorili.
IZVOR: ZADOVOLJNA.DNEVNIK.HR