![Od klasičnih do upečatljivih: Modni dodaci u 2025. godini](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-917888624-600x470.jpg)
Od klasičnih do upečatljivih: Modni dodaci u 2025. godini
Modni dodaci u 2025. godini, kao što naglašavaju modni dizajneri širom svijeta, su tu da potaknu povratak individualnosti, pozivajući sve da se odm...
Nakon što su ih predstavili u svojoj resort kolekciji za 2018, Balenciagine kožne gumice za kosu napokon su stigle u prodaju…
Foto: Net-a-porter
Riječ je o popularnom modelu gumice iz devedesetih zvanom “scrunchie”, a kojeg se svi dobro sjećamo i iz serije “Seks i grad” i epizode u kojoj Carrie objašnjava Jacku Bergeru kako osoba koja nosi tu gumicu nikako ne može biti iz pomodnog Njujorka. Berger je bio najomraženiji dečko Carrie Bradshaw, a “scrunchie” vrlo omražena gumica, no ne zadugo.
Demna Gvasalia je odlučio još jednom nasmijati nam se svima u lice i prodati nam kožnu “scrunchie” gumicu za čak 145 eura. Činio je to već s upaljačima, grinderima, kopijama Ikeinih “Frakta” torbi, crocsicama, pa zašto onda ne bi i s jednom gumicom za kosu?
Foto: Net-a-porter
Trend je to koji su prihvatili i drugi brendovi pa tako Prada i Loewe imaju suludo skupe spajalice za papir, Raf Simons ljepljivu traku, Tiffany & Co. porculanske čaše koje izgledaju poput papirnatih čaša za kafu i slično. Gvalasia je, međutim, bio prvi i dobro je unovčio svoje ideje budući da se Balenciaga takmiči s Guccijem za prvo mjesto najpopularnijeg brenda u svijetu ove godine.
Foto: Net-a-porter
Da li biste potrošili 145 eura na “demode” gumicu za kosu s Balenciaginim logotipom?
IZVOR: ELLE. HR