Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret a porter kolekcijom i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije “Spell to Sell”.
Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinuje vještačku inteligenciju i sofisticirani analitički software. Dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i u regionu odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.
Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell”, genijalno je prezentovana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić. Rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo autora, dizajnerica tako i fotografa.
Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u saradnji sa najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make-up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).
Pogledajte fotografije…
*kliknite na fotku za veću rezoluciju!
TEKST: PROMO/S.V.