10 “zlatnih pravila” za uspješan radni dan u kancelariji…

by | 6 Februara, 2018

Kancelarija i kolege su druga kuća i porodica. To je mesto gdje provodimo i više od osam sati dnevno, a naše kolege su ljudi koji svakodnevno moramo gledati pa zato bi bilo dobro pripaziti na ovih 10 pravila, kako bi radni dan prošao uspješno.

Foto: Pixabay

1. Sačuvajte primjereno ponašanje

Svatko ko je loše raspoložen ne može normalno komunicirati sa svojim kolegama, bez obzira kako se osjećate i koga u kancelariji volite, a koga ne. Pristojno i ljubazno ponašanje govori o vašem vaspitanju i ozbiljnosti, jer lošem raspoloženju i neljubaznosti nije mjesto u kancelariji.

2. Tačnost je vrlina

Prevoz je kasnio, saobraćaj je opet bio nemoguć, dijete nije htjelo da ide u vrtić… Budimo iskreni, u kancelariji su svi odrasli i svi se susreću s istim problemom te smo definitivno prestari za pružanje i slušanje opravdanja. Neočekivano se uvijek može dogoditi, međutim svi imamo one “zloglasne” osobe u kancelariji kojima se neočekivano događa prečesto. Nemojte biti jednan/na od njih. Tačnost pokazuje poštovanje te se toga i pridržavajte.

3. Čistoća

Postoje dva mjesta koja svi želimo pronaći čistima, a to su wc i kuhinja te ih nakon korištenja takvima i ostavite.

4. Neugodni mirisi

Žurili ste na posao ili ste odlučili otići biciklom. Na pauzi ste otišli do teretane možda? Bez obzira na sve pripazite da ste uvijek ugodnog mirisa, jer niko ne želi da provede osam sati s nekim kome bi tuš bila dobra ideja. U kancelariji uvijek družite dezodorans za svaki slučaj. Ista stvar vrijedi i za parfeme. Nemojte pretjerivati i pretvoriti kancelariju u mirisnu kupku, jer mnogima to smeta. Ako vam je parfem potreban odabirite lakši dnevni parfem, a onaj poseban sačuvajte za privatno vrijeme i izlaske.

Nastavak na sljedećoj strani…

5. Stišajte ton

Ovo vrijedi od razgovara na telefonu pa do komunikacije s kolegama. Pripazite na svoj ton dok telefonirate. Isto tako nemojte dozivati kolege preko prostorije već ustanite i “prošetajte” do osobe koja vam je potrebna. Ako u kancelariji slušate muziku pripazite na glasnoću.

6. Nemojte biti naporni

Ako vam je potreban kolega ili imate pitanje, a osoba ne reaguje na vas isti trenutak, jednostavno pričekajte i nemojte biti nametljivi ako vam ne gori pod nogama. Vaše kolege takođe rade.

7. Kafa

Pobrinite se da kafe aparat ostavite čistim i spremnim za druge. Ako ste popili zadnju šolju kave, bilo bi u redu da dopunite aparat vodom ili kafom…

8. Razmislite prije nego nešto odštampate 

Da li vam je stvarno potreban cijeli Internet isprintan na papiru? Zaštitite okolinu i nerve vaših kolega te štampajte samo ono što vam je zaista potrebno za rad.

9. Pripazite šta jedete

Ako jedete u kancelariji trebalo bi da pazite na odabir hrane. Nema ničeg goreg nego ispuniti kancelariju mirisom ribe ili pržene hrane. Isto vrijedi i za luk. Sačuvajte takve vrste obroka za neko drugo vrijeme.

10. Ne uzimajte od svojih kolega bez pitanja

Ovo pravilo vrijedi od hemijske olovke pa sve do onog jogurta u frižideru.

IZVOR: WALL.HR