Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Sinonim za francusku haute couture – Chanel je jedan od najvećih brendova u luksuznom segmentu. Ali, koliko kompanija zarađuje od prodaje kolekcija odjeće, legendarnog parfema Chanel №5 i aksesaora brenda, do sada je bila strogo čuvana tajna.
Prije nekoliko dana brend je odlučio da objavio godišnje finansijske rezultate po prvi put za 108 godina.
Podaci pokazuju da je Chanel jedan od najvećih luksuznih brendova na svijetu u pogledu prihoda, nadmašujući brendove kao što je Gucci (7 milijardi) i Louis Vuitton (8-10 milijardi). Zajedno sa snažnim rastom prodaje, kompanija povećava svoje investicije.
Prema publikaciji BoF, za 2017. godinu brend je zaradio 9,62 milijardi dolara, što je za 11% više nego u 2016. godini.
Chanel takođe planira da spoji svoje kompanije u jednu pod imenom Chanel Limited, sa sjedištem u Londonu.
Izvor: grazia.rs Foto: Vogue