Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Iako i dalje ne jenjava debata oko uticaja štampanih medija u poređenju s onim digitalnim, magazin Vogue, a posebno njegovo septembarsko izdanje za modnu je industriju izuzetno bitan, a zasjati na njegovoj naslovnici stvar je prestiža.
Predstavljati Rihannu zaista nije potrebno. Barbadoška je muzičarka osvojila gotovo sve što se osvojiti moglo kad je u pitanju muzika, ne jenjava joj ni glumačka karijera s posljednjom ulogom u globalnom hitu Oceanovih 8, a posljednje dvije godine nametnula se kao gigant beauty i modne industrije s vlastitim kolekcijama za Pumu, make-up linijom Fenty Beauty i kolekcijom donjeg rublja Savage X Fenty. Svaki od navedenih poduhvata izuzetno je uspješan i rijetko što ovoj 30-godišnjakinji ne polazi za rukom, a posljednja saradnja s Vogueom samo je “trešnja na vrhu torte”.
Naime, Rihanna je prva crnkinja u istoriji koja krasi naslovnicu septembarskog izdanja britanskog Vogua, pod kreativnom vodstvom fotografa Nick Knighta i stilističkim okom glavnog urednika Edwarda Enninfula, kojem je ovo takođe prvo septembarsko izdanje. Rihannin pomalo riskantnan look apsolutno se isplatio i oduševio čitatateljice. Tanko iscrtanih obrva poput onih kakve je nosila Marlene Dietrich i s golemim cvjetnim ukrasom vibrantnih boja mladog dizajnera Makotoa Azume, ovo je još jedno jedinstveno izdanje Rihanne koja, prema riječima Enninfula, “…je uvijek svoja i takvim bi svako od nas trebao nastojati da bude!”.
Izvor: fashion.hr