Secesija IX: Moda i umjetnost u službi baštine i poruke
Manifestacija Secesija IX u Sarajevu spaja modni dizajn, kulturnu baštinu i snažne društvene poruke kroz tri unikatne kolekcije Emine Husedžinović ...
U oktobru, Lindex udružuje snage sa svojim kupcima u borbi protiv raka dojke. Sa nekoliko proizvoda dizajniranih isključivo za ovu kampanju i odabranih modnih dodataka, Lindex će podržati borbu protiv raja dojke.
“Podrška borbi protiv raka dojke je nešto što smo već godinama radili, jer nama ŽENA ZNAČI SVE, a mnoge su pogođene ovom bolešću. Želimo da učinimo šta možemo da doprinesemo ovom velikom cilju i sretni smo što imamo naše zaposlenike i kupce koji pokazuju nevjerovatnu posvećenost ovom projektu”, kaže Susanne Ehnbåge, izvršni direktor kompanije Lindex.
Lindex je ponosni partner Pink Ribbon kampanje od 2003. godine, a u BiH od 2010. godine kroz PINK kampanju Lindex ujedinjuje svoje zaposlenike i kupce i zajedno daju veliki doprinos u finansiranju za podršku i jačanje svijesti o ovoj bolesti.
Ove godine Lindex će 10% od prodajne cijene PINK kolekcije kao i cjelokupan profit od specijalno dizajnirane narukvice i torbe, donirati Klinici za onkologiju i radioterapiju, organizacionoj jedinici Univerzitetskog kliničkog centra Tuzla.
Lindex “Pink” kolekcija biće predstavljena u četvrtak, 11. oktobra u 18 sati u Lindex prodavnici u Importanne Shopping Centru u Sarajevu, a u prodaji će se naći već narednog dana u svim Lindex prodavnicama u BiH.
Foto: PR