Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Luksuzni modni brend Louis Vuitton, javnosti je, po prvi put predstavio ovu torbu davne 1934. godine, i to pod imenom ‘Squire’.
Osmislio ju je Gaston-Louis Vuitton koju je ovu torbu smatrao simbolom elegancije ‘na francuski’ (à la française) zbog čega je vrlo brzo preimenovana u ‘Champs-Élysées’. No ni to ime nije zadržala dugo. Po treći put, ovoj kultnoj torbi ime je promijenjeno u ‘Alma’, kako se i danas zove, a ove će godine, nakon osamdeset godina kasnije, dobiti i svoju prvu vlastiti kampanju “Chic on the bridge”.
Fotograf Steven Klein angažovao je modele Karlie Kloss, Dariu Strokous, Jac Jagaciak i Iris Strubegger za kampanju koja je snimljena na prepoznatljivim lokacijama: Pariza, Njujorka i Šangaja.
Odabrani topmodeli na fotografijama nose odjeću iz pre-fall kolekcije, a na svakoj fotografiji predstavljena je torba Alma u drugoj, za određeni grad karakterističnoj boji. Pariško plave torbe snimljene su na lokaciji Pont de l’Alma u Parizu, žute poput njujorškog taksija snimljene su na Brooklyn Bridge-u u Njujorku, a lakirano crvene ispod tamnog šangajskog neba.
U zavisnosti od materijala od kojeg je napravljena i dimenzijama, cijene Alma torbi kreću se o 1340 $ do 2930 $.
Izvor: ljepota.ba