Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Finansijski izvještaji kuće Versace izašli su u javnost, a s njima i neke zanimljive činjenice koje mogu rasvijetliti koliko tačno modne kuće ulažu u borbi za profitom.
Tako smo saznali da je Versace u 2017. godini zaradio 668 miliona evra, od čega je 64% prihoda ostvareno iz njihovih vlastitih trgovina dok je ostatak ostvaren kroz druge prodajne kanale.
U samo godinu dana Versace je na modne revije potrošio 9,3 miliona evra, a za snimanja su izdvojili 5,6 miliona evra. Za promociju i oglašavanje su potrošili 21,5 milion evra što je pozamašna cifra za kuću koja najviše zavisi od evropskog tržišta.
Naime, rezultati prodaje u Americi uveliko zaostaju za evropskim što bi se moglo promijeniti sada kada je vlasnik kuće postao Michael Kors koji ima ideju da osnuje vlastitu “verziju” Keringa ili LVMH-a na američkom tržištu.
Podsjetimo se da je Kors platio nevjerovatnih 2,1 milijardi dolara za Versace što je cifra na koju su mnogi slegnuli ramena sumnjajući u isplativost investicije.
Iako je Versace profitirao povratkom trenda 90-ih činjenica je da žive na stalnim reinterpretacijama Giannijevih komada iz prošlosti što je jako nesiguran dugoročni plan.
Jednom kad trend 90-ih splasne, Versace će morati pokazati vlastitu snagu i to ne samo kroz liniju Versace Atelier koju ionako mogu priuštiti holivudske glumice i jako bogate žene.
Izvor: buro247.hr Foto: Instagram