Još od kada su zvanicama počele stizati prve pozivnice za BONJOUR.ba novogodišnji party, jasno je bilo da ih očekuje jedna posebna večer protkana jedinstvenim iskustvima.
Snovi i ispunjenje snova su bili tema prve BONJOUR.zabave na kojoj je sinoć uživalo više od 150 zvanica s domaće modne i lifestyle scene među kojima su bili bh.dizajneri, modeli, fotografi, grafičari, arhitekti, produkt dizajneri i predstavnici marketinških agencija.
Hotel Europe u Sarajevu, sagrađen u austrougarskom stilu 1882. godine, tačnije njegova sala Atrium koju krase dekorirani zidovi s otvorenim staklenim krovom je bila idealna kulisa za ovo neobično sanjarsko druženje.
Tokom večeri gostima se kratko obratila Ana Ćavar, osnivačica ovog lifestyle portala koja je istaknula: “2019. godinu ćemo u BONJOUR.ba timu pamtiti po redizajnu i rebrandingu kojeg smo napravili u prvoj polovici godine. Visoka estetika portala, njegova funkcionalnost i korisničko iskustvo naših čitatelja, uz sada već prepoznatljive autorske priče u BONJOUR.ba stilu su nas pozicionirali na mjesto vodećeg bh.lifestyle i modnog medija. Dodamo li tome činjenicu da je iza našeg tima 12 godina iskustva te da smo u tom periodu napisali i objavili skoro 20.000 autorskih članaka, kao i skoro 100 kampanja koje smo kroz 2019. godinu uspješno realizirali s našim partnerima, domaćim i stranim brandovima, možemo reći kako smo u ovoj godini ostvarili jedan naš san.”
Upravo zato su snovi bili tema sinoćnjeg eventa. U želji da svojim gostima pruže jedinstveno iskustvo, već po ulazu u dvoranu gosti su se našli među oblacima i ljestvama koje vode do njih, simbolizirajući tako snove i njihovo ostvarenje. Uz to prisutni gosti su uživali u raznim iskustvenim sadržajima koji su se skrili na eventu, pa su tako imali priliku boraviti u sobi ispunjenoj oblacima ili pak isprobati kafu posluženu s oblakom od šećerne vune.
“Željeli smo ostvariti snove makar na par sati jedne večeri. U tome smo uspjeli kroz naše oblake i iskustvene sadržaje naših partnera na eventu, ali i zahvaljujući sjajnoj ekipi Branded agencije koja je prepoznala našu ideju i zajedno ju s nama ispričali kroz ovo prvo, ali sudeći prema reakcijama zvanica, nipošto ne i zadnje BONJOUR.ba druženje”, dodala je Ana Ćavar.