Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Online shopping gigant ASOS neprestano radi na poboljšanju iskustva kupovine za svoje korisnike, a posljednji potez pokazuje da zaista osluškuje potrebe svojih kupaca.
Naime, na uzorku od 800 haljina testira se opcija “See my fit” koja na modelima različitih veličina i visina pokazuje kako će željeni odjevni predmet kupcu sličnih dimenzija zapravo stajati. Ovo bi nas trebalo poštediti pogrešnih shopping odluka kao i čestog vraćanja odjeće koja nam zapravo ne odgovara. U procesu se koristi posljednja AR tehnologija koja mapira modele različitih veličina i digitalno ih oblači u predmete koje korisnici biraju, a bez tradicionalnog pojedinačnog fotografiranja modela.
Ako se testiranje pokaže uspješnim, ASOS će ovu opciju proširiti na svoju cjelokupnu ponudu.
Izvor: elle.hr/Foto: Getty Images