Benny Blanco otkrio istinu o zarukama sa Selenom Gomez
Benny Blanco podijelio je video iza kulisa zaruka sa Selenom Gomez, potvrđujući da je piknik bio snimljen na holivudskom setu Velika je šansa da s...
Od kako je preuzeo poziciju kreativnog direktora, Riccardo Tisci Burberryju je donio prijeko potrebno osvježenje. Činjenica kako je Tisci iskoristio ključne poteze i vrlo vješto objedinio prepoznatljivu Burberry estetiku s vlastitom vizijom i idejama, apsolutno potvrđuje u baš svakoj reviji, pa nije nikakvo iznenađenje što najnovija kampanja takođe dolazi u ruhu koje polako mijenja identitet velikog Burberryja, no ipak zadržavajući se na ključnim modnim kodovima.
Za vizuelni identitet najnovije Burberry kampanje zaslužan je poznati holandski tandem Inez and Vinoodh, a ako je suditi prema viđenom, očekuje nas minimalistički pristup u kombinaciji s nepogrješivom poslovnom modom.
Tiscijeva SS 2020 kampanja odraz je promjene, postavljanje fokusa na figuru ličnosti, stava, ali i eksperimentisanja s krojevima i materijalima koji u sinergiji čine interesantan twist na kakav smo od Tiscija navikli. Kao jedan od lajt motiva cijele kampanje mogu se istaknuti prepoznatljive nude nijanse koje ovog puta koketiraju s uzorcima i detaljima poput perja. Ipak, uprkos tome što je zaista riječ o kampanji koja donosi izlet u nešto opuštenije viđenje poslovne žene, klasika i bezvremenska elegancija i te kako vode glavnu riječ, što samo dodatno potvrđuje da Tisci vrlo dobro pogađa nit između “novog i starog”.
Budući da apsolutno ništa nije prepušteno slučaju, ne čudi što su se u kampanji pojavila ključna lica savremene modne industrije.
Tako u glavnoj ulozi možemo vidjeti Kendall Jenner i sestre Hadid, no i modele poput Mone Tougaard, Freje Beha Erichsen, Benjija Arvayja, He Cong, Rianne van Rompaey…
Osim ženskih komada, u kampanji se mogu pronaći i oni muški, a sve ih povezuje zajednička ideja tailoringa i kultnih komada kao što je, na primjer, mantil.
Novi vizuelni i dizajnerski identitet Burberryja bez imalo razmišljanja zagovara klasiku, sofisticiranost te eksperimentisanje, pa možemo zaključiti kako je ova kampanja tek jedna u nizu posebnosti koje Tisci mudro krije u rukavu.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Izvor: fashion.hr Foto: Burberry