Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Moda sve više ide u smjeru, ili se barem nadamo, ekološke osviještenosti i smanjivanja nepotrebnih količina odjeće. Trendovi su prolazni, pozdravimo klasiku, kvalitetnu odjeću i – recikliranje.
https://www.instagram.com/p/CD_BcCap5Z-/?utm_source=ig_embed
A upravo je novi korak u tom smjeru napravio COS, brend pod grupacijom H&M-a koji u posljednje vrijeme uživa veliku popularnost. Jedna od razloga svakako je i taj što je proširio svoju online dostavu, ali i nova rješenja kojima se prilagođava svojim kupcima.
https://www.instagram.com/p/CFWlS4pJacx/?utm_source=ig_embed
Naime, COS ima svoje fanove, kupce koji njeguju jednaku estetiku i vjerni su kupci njihove odjeće iz sezone u sezonu. Upravo zato, a i kako bi dodatno pozvao na eko osviještenost, brend je predstavio novi koncept pod imenom “re-sell”. Radi se o potpuno novoj platformi na kojoj možete prodati ili kupiti second-hand COS odjeću.
Link na ponudu je ovdje: www.cosresell.com.