Diznijev mjuzikl ponovo 29. novembra u BKC-u u Sarajevu
Diznijev mjuzikl “Beauty and the Beast JR.”, nastao u produkciji BASICSchool, ponovo se vraća na scenu BASICSchool - School of Music and Performin...
Oriflame je globalna kozmetička kompanija koja prodaje i distribuira proizvode u više od 60 zemalja, uključujući i Bosnu i Hercegovinu, gdje uspješno posluje već 23 godine. U tako velikoj proizvodnji i distribuciji, teško je izbjeći i negativan uticaj na prirodu. Međutim, u Oriflameu je ljepota puno više od izgleda. Ljepota je u i promjenama koje pomažu da svijet oko nas bude bolje mjesto i da čuvamo prirodu i njene resurse. U Oriflameu se vjeruje da svako može da bude dio prelijepe promjene, a već duže od jedne decenije sistematski se pokušava smanjiti negativan uticaj na prirodu.
Cilj kompanije je da postane održiva kompanija, što se ogleda u brojnim ekološkim inicijativama. Samo neke od njih su: korištenje čestica pilinga 100% prirodnog porijekla – bez mikroplastike; svi materijali koji se koriste za maramice za čišćenje kože, maske za lice i blazinice za uklanjanje laka za nokte su biorazgradivi, 99% papirne ambalaže i printanih materijala je iz certifikvanih i recikliranih resursa, a u Oriflame postrojenjima se koriste 100% solarna energija, energija vjetra i hidroenergija.
I Oriflame Bosna i Hercegovina u skladu s ovim odredbama, pokušava što više u praksi motivisati svoje članove i širu sredinu da dijele njihove vrijednosti i uvjerenja i potiče ih na očuvanje prirodne sredine.
Nažalost, poznato je da stanovnici Sarajeva, Tuzle, Zenice i drugih urbanih sredina žive u najzagađenijim gradovima u Evropi po pitanju kvaliteta vazduha, što posebno kulminira u zimskim mjesecima. Da bi podstakli što više ljudi na korištenje alternativnih vidova transporta, čime se može značajno smanjiti CO2 emisija i emisija drugih štetnih gasova, kompanija Oriflame BiH je nakon uspješnih akcija prethodnih godina, kao što su pošumljavanje terena na području brda Hum, i plogging tj. čišćenje područja Vilsonovog šetališta od smeća tokom aktivnosti joggiranja, ušla u saradnju sa kompanijom BeeBee, koja pruža sistem javnog prevoza električnim romobilima u Sarajevu.
“Logičan potez, koji potvrđuje našu strategiju održivosti, posebno posvećenu očuvanju čistog zraka, je partnerstvo sa kompanijom Beebee, koja pruža alternativni način gradskog prevoza koji utiče na smanjenje zagađenja okoline, smanjuje gužve u saobraćaju, olakšava dolazak do željene destinacije te potiče zdrave fizičke navike prilikom korištenja električnih romobila. Naše filozofije i ciljevi o očuvanju okoliša i sigurnom gradskom prevozu su se podudarile i stvorila se jedna sjajna saradnja koja će vjerujem prerasti u dugoročno partnerstvo na zadovoljstvo naših sugrađana. U Sarajevu je za sada s logom Oriflame brendirana cijela flota romobila i nadamo se da će primjer naših uposlenika podstaknuti svijest svih građana o važnosti očuvanja kvaliteta vazduha i smanjenja gužvi u saobraćaju”, dodala je direktorica Oriflame kompanije za BiH, Alma Kratovac.
“BeeBee timu je izuzetno drago kada svjetske kompanije poput Oriflamea prepoznaju važnost ovakvih projekata za širu zajednicu i nadamo se da ćemo se u bliskoj budućnosti širiti i na druge gradove u Bosni i Hercegovini gdje ćemo nastaviti našu uspješnu saradnju i mijenjanje ljudskih navika na bolje”, izjavila je Amela Barleci, Izvršna direktorica BeeBee kompanije.
Iz kompanije se nadaju da će ovime još više podići svijest građana o važnosti očuvanja kvalite zraka, smanjenja gužvi u saobraćaju i da ako se posvetimo nečem i radimo zajedno, nema ograničenja u onom što možemo postići.
PROMO