![Cleansing balzam vs. ulje vs. micelarna voda: Šta odabrati?](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-1373301030-600x470.jpg)
Cleansing balzam vs. ulje vs. micelarna voda: Šta odabrati?
Toliko je preparat za čišćenje lica dostupno da ne čudi što smo u dilemi šta odabrati: cleansing balzam, ulje ili micelarnu vodu? Stručnjaci rješav...
Najpopularniji estetski zahvati u 2022, prema pisanju magazina Allure, predstavljeni su u nastavku…
Pandemijski boom plastične hirurgije i dalje traje, ako je vjerovati hirurzima. Prema istraživanjima iz 2020. godine, samo je u SAD potrošeno 9 milijardi dolara na raznorazne zahvate, a izgleda da ovaj trend neće skoro izaći iz mode.
I u koraku s vremenom, mijenja se i način pristupa estetskoj hirurgiji, a šta će, kada je uljepšavanje u pitanju, biti popularno ove godine, otkrivamo vam u nastavku.
I 2020. i 2021. godine bile su od ključnog značaja kada je plastična hirurgija lica u pitanju. Uprkos pauzama, usljed globalnog karantina, tri od pet plastičnih zahvata upravo su rađena na licu u protekle dvije godine.
Pored promjena na licu (hijaluron, botox i sl.) veoma su popularne i promjene na tijelu. A najpopularniji zahvat je svakako liposukcija. Kako navode doktori, ljudi su, nakon pandemije, ponovo počeli da oblače uske pantalone i farmerke i shvatili su da su se udebljali. Stoga, liposukcija i drugi vidovi promjene tijela biće aktuelni i tokom 2022.
Otoplastika, odnosno ear pinning, se tradicionalno obavlja na srednjoškolskoj djeci, kada se uši u potpunosti formiraju. Ali u posljednje vreme, korektivne operacije ušiju počeli su da rade i odrasli ljudi.
Ono što je očigledno jeste da se o plastičnim zahvatima sve više priča i to više i nije neka tabu tema. A ovom trendu priključili su se i muškarci. Najčešće operacije kod pripadnika jačeg pola jeste ginekomastija, odnosno uklanjanje tkiva dojki. Uz to, sve više muškaraca odlučuje se i na botox, kažu najnovija istraživanja.
Zahvaljujući globalnom karantinu, ljudi su imali i više vremena, koje su, najčešće, trošili pretražujući društvene mreže. Stoga smo postali i “hipersvjesni” svog tijela i lica, te smo počeli i više pažnje da obraćamo na eventualne mane. A zbog sadržaja na društvenim mrežama, ljudi su počeli i da se sve više upoređuju s zvijezdama i influenserima, zaboravljajući činjenicu da su te fotografije prerađene i “provučene” kroz filtere.
Tekst originalno objavljen na lepotaizdravlje.rs
YakobchukOlena / iStock via Getty Images Plus