Razgovarali smo sa osnivačicom brenda „Mak Skincare“ koja nam je otkrila sve o svojim proizvodima i uspjesima

by | 30 Septembra, 2022

U prethodnim dekadama kozmetičku industriju su u potpunosti definisale mega-korporacije. One su na tržište distribuirale gotovo sve proizvode.

Međutim, sa promjenom načina razmišljanja potrošača, dolaskom društvenih mreža, zatim, novom, jakom tendencijom korištenja prirodnih sastojaka i minimalističkih formula, i inovacijama koje su uključivale ekološki i etički savjesniji pristup proizvodnji, na globalnom tržištu otvorio se prostor za uspon nezavisnih – indie (od engl. Riječi independent) – beauty brendova.

Razgovarali smo s Dženitom Kadić, osnivačicom brenda „Mak Skincare“ koja nam je otkrila sve o nastanku brenda, hero proizvodu, te samom putu do kozmetičkih torbica dama širom BiH.

-Kada sam 2012. napravila svoju prvu kremicu, nisam mogla ni zamisliti da će iz toga izrasti jedna ovako divna priča poznata kao „Mak Skincare“. Prve, skromne formulacije su vremenom postajale složenije i konkretnije. Godine aktivnog izučavanja, neprestanog iščitavanja i skoro svakodnevnog eksperimentisanja prethodile su nastanku brenda Mak Skincare kakvog imamo danas – otkrila nam je.

Dobar i zdrav ten su imperativ

Sve je, ističe, počelo iz vlastite opsesije prema njezi kože. Oduvijek je imala pristup da je bolje imati dobre temelje, nego fasadne boje koje skrivaju loše zidove.

-U tom smislu, volim misliti da sam poput Francuskinja koje ulažu u dobar i zdrav ten kojem je dovoljan crveni ruž a sve drugo može a i ne mora. Stoga sam zamislila i napravila brend koji njeguje upravo takav stav – omogućiti takvu njegu koja će biti visoko funkcionalna u dostizanju rezultata zdrave, blistave kože kojoj je dovoljan samo ruž jer već dovoljno blista sama od sebe. To je, naravno, i najteži zadatak koji možete postaviti ali sa svakim izazovom sve više rastemo.

Kao najznačajniju stavku svog brenda ističe činjenicu da kombinuju najbolje iz prirode i nauke. Druga važna stavka, priča nam, jesu optimalne koncentracije sastojaka.

Priroda i nauka kao najbolji dvojac

-Mi koristimo stvarne, dokazane postotke koji djeluju i prave promjene na koži koje želimo vidjeti. Pri kreiranju formulacije, vodim računa da svaki sastojak ima funkciju i da nije puko „popunjavanje“ proizvoda. Zato su naši proizvodi, često, i multifunkcionalni. Skoro svaki proizvod ima i anti-aging komponentu ili umirujući, hidratacijski učinak. Stoga je moto našeg brenda „ljepota sa stavom“, jer smatramo da svaka žena treba da zahtijeva samo najbolje za sebe, u svakom segmentu života, pa tako i u njezi kože – s osmijehom će Dženita koja se potom osvrnula i na sami vizualni identitet brenda.

-Značajna strana našeg branda je, svakako, i njegov vizualni identitet i moderan, minimalistički a opet klasičan, bezvremenski izgled i prezentacija proizvoda. Za sve ovo je zaslužan moj muž Amar koji je, smatram, jedan kompletan umjetnik i koji je na izniman način uspio predstaviti esenciju i karakter našeg brenda. Smatram velikom srećom da uz sebe imam nekog ko ne samo razumije već i aktivno učestvuje i estetski oblikuje ideje našeg brenda.

Za uspjeh jednog brenda, smatram da je najvažnije imati dobar proizvod – to je ono što dugoročno održava postojanje branda i nešto zbog čega se kupci vraćaju. Bez toga ne treba ni započinjati nikakvu priču. Osim toga, izuzetno je važno imati dobru prezentaciju, uslugu ali i kvalitetnu i iskrenu komunikaciju sa kupcem – na koncu, zbog njih sve to i postoji i brand bi trebao da bude u službi kupca.

Ljubav je glavni pokretač

O posvećenosti kvalitetu kao i usluzi kupcu brenda „Mak Skincare“ najbolje pokazuje činjenica da su u samo nekoliko mjeseci postojanja ušli na police najvećeg drogerijskog lanca – DM i ponudili, kako proizvode tako i sastojke koji, do tada, nisu bili prisutni na našem tržištu.

-Naš hero proizvod je, svakako Naked Face – balzam za skidanje šminke koji je napravio pravu malu revoluciju u čišćenju lica. Osim toga, ponosni smo kreatori mnogih drugih proizvoda koji su našli svoje vjerne korisnike koji se redovno vraćaju po još.

Naša vizija jeste dalje širenje, ali ne na uštrb kvalitete. Kvaliteta je uvijek i beskompromisno na prvom mjestu. Mi stvaramo visokofunkcionalne, high-endskincare proizvode i to je krajnji cilj. Volim reći da sve što zaradimo, ulažemo dalje u brend – u najsavremeniju stručnu literaturu, najkvalitenije sirovine, izradu i prezentaciju. Budite sigurni da će naše formulacije uvijek sadržavati sastojke, koncentracije i kombinacije dokazano najučinkovitije. Nismo od onih što jednom nauče i stanu na tome – usavršavanje i praćenje struke je svakodnevni must, a obzirom da to radim iz ljubavi, onda i lični ćeif i nešto što bih činila i privatno za svoju dušu – istakla je Dženita.

Na kraju razgovora otkrila je i kako je brend dobio ime.

-Pokretač ove priče jeste ljubav, stoga i sam naziv branda nosi ime po našem sinu Maku – ljubavi, najvećoj od svih!

ljepotaizdravlje.ba

ljepotaizdravlje.ba