Osnivačica brenda „DiNatura“ otkrila nam je kako je ljubav prema prirodnoj kozmetici prerasla u biznis

by | 1 Oktobra, 2022
Osnivačica brenda „DiNatura“ otkrila nam je kako je ljubav prema prirodnoj kozmetici prerasla u biznis

U prethodnim dekadama kozmetičku industriju su u potpunosti definisale mega-korporacije. One su na tržište distribuirale gotovo sve proizvode.

Međutim, sa promjenom načina razmišljanja potrošača, dolaskom društvenih mreža, zatim, novom, jakom tendencijom korištenja prirodnih sastojaka i minimalističkih formula, i inovacijama koje su uključivale ekološki i etički savjesniji pristup proizvodnji, na globalnom tržištu otvorio se prostor za uspon nezavisnih – indie (od engl. Riječi independent) – beauty brendova.

Razgovarali smo s Dinom Grebo-Mustafić, osnivačicom sarajevskog brenda „DiNatura“ koji od 2019. godine proizvodi luksuznu prirodnu kozmetiku i čije su recepture rezultat dugotrajnog istraživanja iscjeljujućih i uljepšavajućih moći prirodnih sastojaka.

Dina nam je na početku otkrila kako je oduvijek bila veliki ljubitelj kozmetike, čak i u tinejdžerskim godinama.

-U ranim dvadesetim sam otkrila prednosti upotrebe prirodnih kozmetičkih proizvoda i tada se moj pristup njezi tijela promijenio. U tom periodu, na domaćem tržištu je bila vrlo ograničena ponuda istih na policama drogerija, tako da sam svoju kolekciju uglavnom dopunjavala prilikom putovanja u inostranstvo i online narudžbama. Pažnju su mi posebno privlačili renomirani francuski brendovi prirodne kozmetike, koji su bili moja inspiracija u stvaranju „DiNature“. Vremenom je rasla moja znatiželja i interes za prirodnim sastojcima, a kasnije sam se počela interesovatii o samom procesu nastanka krema i losiona, što je u konačnici rezultiralo tim da se upišem u svjetski poznatu školu prirodne kozmetike „Formula Botanica-u“, pokrenem vlastiti biznis i napustim svoj stalni posao da bih se mogla posvetiti daljem razvoju brenda.

Priroda zna najbolje

Kako ističe mlada poduzetnica, filozofija brenda se zasniva na tome da upravo priroda zna najbolje, kada je u pitanju njega svakog tipa kože.

-Fokus stavljamo prvenstveno na prirodno porijeklo sastojaka i kvalitet formulacija, dok smo estetici dali prioritet prilikom dizajniranja naših prepoznatljivih pakovanja. Misija „DiNature“ jeste da kroz proizvode iz našeg asortimana unesemo savršen spoj prirode i elegancije u domove naših kupaca i steknemo njihovo dugoročno povjerenje. Na osnovu povratnih informacija od veoma zadovoljnih korisnika vjerujem da se izvrsno snalazimo na tom putu. Kontinuiramo pratimo dešavanja i trendove na svjetskom tržištu u potrazi za inspiracijom u stvaranju novih proizvoda. Planovi za budućnost su dosta ambiciozni. Svjesni smo šta to donosi sa sobom i spremni smo da nastavimo ulagati maksimalne napore da se probijemo i na inostrana tržišta, te postanemo jedan od onih „svjetski, a naše“ brendova, pa smo iz tog razloga kompletan brending uradili na engleskom jeziku – kazala je Dina te dodala kako su osnovne vrijednosti brenda prije svega prirodi sastojci, unikatne vlastite formule, transparentnost, poštenje i besprijekoran customer service.

-Zadovoljstvo svakog kupca je naš imperativ od prvog dana i trudimo se da premašimo očekivanja u svakom segmentu. Važno je napomenuti da proizvode ne testiramo nikada na životinjama, vec isključivo na našim dragim dobrovoljcima.

Prepoznatljivi inovativni proizvodi

Prirodna kozmetika DiNatura nastala je kao rezultat dugotrajnog proučavanja prirodnih sastojaka i formulacija, a kako kaže, cilj je bio ponuditi nesto drugačije kozmetičke proizvode na domaćem tržištu po kojima bi postali prepoznatljivi.

-U tom periodu je već postojalo nekoliko stranih, ali domaćiih brendova prirodne kozmetike u BiH. Prve proizvode smo plasirali na tržište u jesen 2019., dakle prije tačno tri godine i do današnjeg dana nismo se susreli sa negativnom kritikom, na što smo iznimno ponosni! Počeli smo sa maskama za lice u prahu, dezodoransima u kremi i sa još par inovativnih proizvoda, koji su bili 100% prirodni i bez konzervansa, a danas se možemo pohvaliti bogatom ponudom kozmetičkih proizvoda za žene i muškarce. Od prethodne godine nudimo i uslugu izrade personaliziranih korporativnih poklona za potrebe proslave praznika, godišnjica i darivanja poslovnih partnera i to se pokazalo kao pun pogodak – ponosno će Dina.

Otkrila nam je i gdje se mogu kupiti „DiNatura“ proizvodi.

-Naši inicijalni kanali prodaje bile su društvene mreže, posebno naš Instagram profil pod nazivom @dinatura.skincare, putem kojeg i dalje primamo narudžbe. Danas, proizvodi su dostupni u fizičkoj prodaji u nekoliko gradova: Sarajevu, Zenici, Mostaru, Tešnju u drogerijama, concept store-ovima i apotekama. Također ih možete kupiti i putem nekoliko webshopova poput Kupina.ba i OREA, te na svakom OREA Art Marketu. Konačno privodimo kraju izradu vlastitog webshopa, tako da će proizvodi biti dostupni i putem www.dinatura.ba do kraja godine, a tu ćete moći pronaći i sve novosti vezane za DiNaturu i blog sa savjetima.

Vlasitita receptura inspirirana Mediteranom

DiNatura proizvodi su u velikoj mjeri inspirirani prelijepim Mediteranom i sadrže mnoge sastojke koji potiču iz tog podneblja poput bademovog i maslinovog ulja, eteričnih ulja te mljevenih košpica masline.

-U skladu sa filozofijom brenda, u proizvodnji izbjegavamo upotrebu sintetičkih aroma. Umjesto njih, naši proizvodi sadrže upravo pomno odabrana eterična ulja, koja pored toga što prekrasno mirišu imaju i raznovrsna aromaterapijska svojstva. Uzmimo za primjer eterično ulje grejpa, poznato po svom antibakterijskom djelovanju, koje se upravo zbog toga se našlo u našem dezodoransu „Deo Cream Graperuit“ kao i novim proizvodima namijenjenim njezi lica, za masnu kožu. Još jedan primjer su eterična ulja kadulje i ruzmarina kojima je svojestveno da potiču rast kose i našla su se u proizvodu „Prewash“, koji se koristi kao intenzivni tretman prije pranja kose, te bademovo ulje na kojem se bazira čitava kolekcija proizvoda za njegu lica – kazala je.

Svaki detalj je bitan

Sirovine otkupljuju od provjerenih dobavljača, uglavnom porijeklom iz EU, koje su odobrene za upotrebu u prirodnim kozmetičkim preparatima od strane certifikacijskih tijela poput COSMOS-a i Eccocerta.

-Posvećujemo veliku pažnju samom načinu proizvodnje i skladištenju sirovina, kako bi očuvali sva njegujuća i ljekovita svojstva sastojaka u našim formulacijama. Sve se proizvodi i pakuje ručno uz visoke higijenske standarde. Posvećujemo pažnju i onim najsitnijim detaljima i vršimo strogu kontrolu kvaliteta finalnih proizvoda. Svaki isporučeni proizvod jednostavno mora biti savršen! Ciljano proizvodimo u manjim serijama, kako bismo kupcima i poslovnim saradnicima garantovali svježinu proizvoda, obzirom da prirodni sastojci imaju kraći rok trajanja i osjetljiviji su na svjetlost i dugotrajnu izloženost visokim temperaturama – objašnjava poduzetnica.

Kada je riječ o promijeni svijesti kupaca po pitanju prirodne kozmetike, Dina ističe kako stvari jednostavno treba postaviti u pravu perspektivu te da trebamo biti svjesni toga da je koža naš najveći organ i da poput spužve upija sve što nanesemo na nju, a to se putem krvotoka dalje širi kroz organizam.

Prirodnim sastojcima treba vremena da djeluju

-Postoji još jedna bitna stavka, a to su očekivanja kada prelazite na prirodnu kozmetiku. Prirodni sastojci trebaju vremena da djeluju. Koži jednostavno trebate dopustiti da se navikne i ona će vam za to biti dugoročno zahvalna, a vi ćete spavati mirne duše znajući šta ste na nju nanijeli. Vrlo je zanimljivo znati da stanje kože je prije svega odraz toga kako je tretiramo, a ponajmanje utjecaj genetskih faktora. To je bilo medju prvim lekcijama u „Formula Botanica“. Zato je iznimno važno svesti na minimum nezdrave životne navike, a usvojiti što više onih dobrih poput unošenja dovoljne količine vode, dovoljnog spavanja, konzumiranja kvalitetne zdrave hrane i redovnog njegovanja kože i kose odgovarajućim preparatima prema tipu – naglasila je osnivačica brenda „DiNatura“, a potom se osvrnula na percepciju prirodne kozmetike.

-Voljela bih skrenuti pažnju na to da se prirodna kozmetika vrlo često percipira kao skuplja i preispituje se opravdanost toga. Prava prirodna kozmetika sadrži organske sastojke čije su nabavne cijene značajno više u poređenju sa sintetičkim, ali to dvoje se ne može porediti. Prirodni sastojci obiluju vitaminima, masnim kiselinama, mineralima, koje ne dobijate u sintetičkim sastojcima i koji su neophodni za normalno fukncionisanje kože. Iz toga razloga smatram da nesto više cijene prirodnih preparata su sasvim opravdane, posebno kada su u pitanju ručno rađeni proizvodi – zaključila je.

 

 

 

ljepotaizdravlje.ba

ljepotaizdravlje.ba