Secesija IX: Moda i umjetnost u službi baštine i poruke
Manifestacija Secesija IX u Sarajevu spaja modni dizajn, kulturnu baštinu i snažne društvene poruke kroz tri unikatne kolekcije Emine Husedžinović ...
Bubamara Tačkica je posebna zbog svoje humane misije te uvođenjem ovog posebnog lika započinje društveno-odgovorni segment projekta Zumići čiji je cilj pružiti podršku oboljelim mališanima koji vode tešku bitku za ozdravljenje i pokazati im da nisu sami.
Predstavljanje Bubamare Tačkice upriličeno je u Mercator centru Ložionička u Sarajevu uz druženje sa mališanima kojima značajnu podršku u procesu izliječenja pružaudruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“, a druženju su se pridružili mnogobrojni kupci sa svojim mališanima. Svi zajedno možemo pomoći i upravo su iz tog razloga kompanije Konzum i Mercator pokrenuli ovaj projekat putem kojeg će 1KM od svake prodate plišane igračke Bubamare Tačkice donirati udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“.
„Neke od naših donatora ne možemo više tako zvati. Oni koji su tu kada god zatreba, koji odgovore na potrebe naše djece kada god ih kontaktiramo ili se sami jave svako malo, njih zovemo prijateljima. Konzum i Mercator su tu uvijek, pravi prijatelji djece oboljele od raka i njihovih porodica. Sve što zajednički radimo ne želimo više nazivati ni projektima, jer nama naša djeca nisu projekat. Za nas su oni naša djeca i radimo sve što je u našoj moći da ih nasmijemo, razveselimo, oraspoložimo, ali i da zajedničkim snagama napravimo promjenu u danima kada je oni najviše trebaju. Upravo su Zumići donijeli sve to. Stoga osjećamo potrebu da se zahvalimo našim prijateljima iz Konzuma i Mercatora što su i ovaj put mislili na našu djecu, što su donijeli osmijehe na njihova lica, popravili njihov dan, ali i što će sredstva koja prikupimo donijeti promjenu u njihovim životima. Stoga pozivamo sve naše građane velikog srca, a do sada su pokazali da je ono i više nego veliko, da podrže ovu akciju, ali i zajedno s nama donesu osmijehe na lica djece kojima su upravo osmijesi osnova u borbi protiv strašnog neprijatelja“ – izjavio je Fikret Kubat, predsjednik udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“.
Za razliku od Zumića za čiju kupovinu po super cijeni je potrebno sakupiti naljepnice, za kupovinu Bubamare Tačkice nije predviđeno sakupljanje naljepnice. Ovaj specijalni prijatelj Zumića je od danas u prodaji u Konzum i Mercator prodavnicama po cijeni 11,95KM.
„Sretan sam jer je naše današnje druženje sa Zumićima i Bubamarom Tačkicom donijelo radost na licima ovih mališana. Mi u Konzumu i Mercatoru smo se opredijelili biti prijatelji udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ i to činimo kroz niz naših projekata koje smo do sada realizovali. Pozivamo naše kupce da se uključe i daju svoj doprinos, a vjerujem da će njihov odaziv biti značajan kao i uvijek do sada. Prošle godine smo u sklopu dječijeg loyalty programa Morsovci od prodaje specijalnog lika Delfine Nine donirali oko 7.500KM ovom udruženju. Nadamo se da će ove godine taj iznos biti i veći, te da ćemo zajedno i ovaj put punog srca pokazati humanost i pružiti podršku oboljelim mališanima i udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“. – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Bubamara Tačkicaje u prodaji do 06.11. ili do isteka zaliha, a Konzum i Mercator će donaciju udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ uručiti po završetku projekta Zumići.
Više informacija o ovom projektupotražite na www.konzum.co.ba i www.mercator.ba
PROMO