Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Sve traženija mlada manekenka i definitivno “it” girl koja diktira modne trendove, Cara Delevingne, krenula je stopama Victorie Beckham i Kate Moss razodjenuvši se za kampanju Marc Jacobsa “Protect The Skin You're In” za borbu protiv melanoma, odnosno raka kože.
Dugogodišnjem Jacobsovu poslovnom partneru Robert Duffyu prije nekoliko godine dijagnostifikovan je melanom. Tada su dvojica prijatelja i saradnika započeli kampanju “Protect The Skin You're In” (Zaštiti kožu u kojoj jesi) kojom sakupljaju novac za New York Univerity Skin Cancer Institute.
Ove godine u ovoj im se akciji pridružila i trenutno najpoželjnija svjetska manekenka Cara Delevingne pojavivši se potpuno gola na, do sada već ikoničnoj majici koja prati kampanju.
Prije nje, to su učinile i Kate Moss, Victoria Beckham, Bar Refaeli, Heidi Klum, Naomi Campbell, Dita Von Teese, Miranda Kerr, Julianne Moore, Winona Ryder, Rufus Wainwright, Selma Blair, Helena Christensen, Eva Mendes, Marisa Miller…
Samo prve godine Jacobs je skupio preko 400.000 dolara, a zanimljivo je kako su neke od navedenih dama pozirale protivno savjetima svojih agenata i menadžera. 100 posto pamučna majica kratkih rukava s Carom kao zaštitnim licem (i tijelom!) u prodaji na web stranici marcjacobs.com po cijeni od 35 dolara, a svi prihodi od prodaje idu u institut za istraživanje melanoma.
Izvor: ljepota.ba