eCommerce Day 2024: Inovacije i trendovi u digitalnoj trgovini
eCommerce Day 2024 u BiH okupio je stručnjake i entuzijaste, istražujući inovacije, održivost i digitalne trendove u eCommerce sektoru Treće izdan...
Jubilarna kampanja je kao i sve prethodne trajala mjesec dana, a podrazumijevala je da korisnici Visa Inspire i Visa Platinum kartica tokom trajanja kampanje svoja plaćanja obavljaju karticama, te tim putem, a bez dodatnog troška za njih, bude izdvojeno 0,10 KM za donaciju. Korisnici navedenih kartica su iste u jubilarnoj kampanji koristili više nego prethodne godine, te je zaključno sa 31. majom/svibnjem prikupljeno 40.000 KM koje će biti donirane u humanitarne svrhe.
“S obzirom da Intesa Sanpaolo Banka ove godine obilježava prvih 15 godina djelovanja u BiH sretan sam da u istoj godini obilježavamo još jedan jubilej, a to je 10 godina od pokretanja Inspirisani srcem kampanje zajedno sa našim prijateljima iz kompanije Visa. Intesa Sanpaolo kao grupa u okviru koje djelujemo i mi u BiH, jako je privržena lokalnim zajednicama i konstantnoj podršci društvu kroz razne vidove pomoći. Također, veseli me činjenica da smo od 2019. godine do danas uspjeli podržati porodilišta u skoro svim bolnicama u BiH, te mjesta gdje život počinje učiniti boljim za rad, ali i početak života najmlađih stanovnika ove prelijepe zemlje”, izjavio je Marco Trevisan, predsjednik Uprave Intesa Sanpaolo Banke.
Inspirisani srcem kampanja nastala je kao humanitarna kampanja čiji je cilj bio pomoći bh. stanovništvo u različitim potrebama, a od 2019. godine,kada je donesena odluka da će se sredstva u vidu kupovine opreme isključivo usmjeravati na porodilišta koja djeluju u okviru bolnica ili domova zdravlja u BiH, donirali smo sredstva porodilištima u Mostaru, Banja Luci, Tuzli, Travniku, Gračanici, Sarajevu, Livnu, Prijedoru, Kaknju, Zenici.Ovogodišnja donacija bit će uručena porodilištima uJZU Bolnici „Sveti vračevi“ u Bijeljini i JZU „Zdravstveni centar Brčko“.
“Želio bih da se zahvalim svim korisnicima Visa kartica koji već godinama učestvuju u ovoj akciji i zajedno sa nama i sa Intesa Sanpaolo Bankom, mijenjaju okruženje u kojem živimo na bolje. Njihova reakcija nas je inspirisala da već deset godina organizujemo ovu inicijativu i da danas sa velikom posvećenošću razmišljamo šta dodatno možemo da uradimo u godinama koje dolaze”, izjavio je ovim putem Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za jugoistočnu Evropu.
Generalni zaključak je da ovakve kampanje treba nastaviti, jer je ovo jedinstven način koji objedinjuje klijente tj. društvo, društveno odgovorne kompanije, medije, te institucije koje istinski trebaju pomoć, posebno odjeljenja gdje se rađaju novi stanovnici Bosne i Hercegovine.
Pored korisnika Visa kartica Intesa Sanpaolo Banke i kompanije Visa, kampanju su tradicionalno partnerski podržali i RSG radio, te Klix.ba.
PROMO