Woman.Comm of the Year: Regionalna nagrada za žene iz komunikacijske industrije
Sarajevska Vijećnica 6. decembra domaćin je svečanosti Woman.Comm of the Year, gdje će se nagraditi žene koje pomiču granice u komunikacijskoj indu...
Umjesto plastičnih, JYSK kupci će se u BiH prodavnicama odsad moći odlučiti za cekere od recikliranog materijala, koje će moći uvijek iznova koristiti. Ovom velikom promjenom JYSK će iz svojih prodavnica ukloniti čak preko 600 hiljada plastičnih kesa godišnje.
JYSKov krajnji cilj je integrisati ekološku održivost u sva relevantna područja svog poslovanja, zbog čega se obavezao na recikliranje otpada i smanjivanje količine ambalaže, prodaju proizvoda izrađenih od ekološki prihvatljivih sirovina te poduzimanje i više od ravnopravnog udjela odgovornosti po pitanju klimatskih promjena.
Dugogodišnji put prema održivosti
JYSK već dugi niz godina provodi različite prilagodbe i promjene prema održivijem društvu. Gotovo dva desetljeća je član Forest Stewardship Council® u Danskoj (FSC®), a sav njegov baštenski namještaj nosi FSC-certifikat, koji garantuje da svi ovi proizvodi dolaze iz održivih šuma. Do kraja 2023. godine će svi njegovi proizvodi i ambalaža od drveta, kartona i papira također dobiti ovaj vrijedan certifikat.
Od nedavno JYSK je i nositelj međunarodnog Global Recycled Standard certifikata, kojeg je stekao zbog povećane količine recikliranih materijala u svojim proizvodima, a kojim će još snažnije kontrolisati svoj lanac nabavke.
Do 2030. godine na 50% emisije ugljika
JYSKov najnoviji iskorak je pridruživanje međunarodno priznatoj Inicijativi za naučno utemeljene ciljeve (SBTi), kojoj je cilj ograničavanje globalnog zagrijavanja.Kompanija će se ovim obavezati na smanjenje emisije unutar vlastitih pogona i preuzimanje odgovornosti za emisije od proizvoda prodatih u svojim prodavnicama.
JYSKov dugoročni cilj je postati ugljično neutralan u svom lancu vrijednosti najkasnije do 2050. godine te smanjiti emisije unutar svojih pogona za 50% do 2030. godine. To uključuje napajanje te grijanje i hlađenje prodavnica, distribucijskih centara, kancelarija i vozila u vlasništvu kompanije.
“Želimo biti dio klimatskih rješenja i pobrinuti se da naši napori doprinesu ograničavanju globalnog zagrijavanja na 1,5 stepen. Već smo na dobrom putu prema stvaranju održivije budućnosti za našu kompaniju i naše kupce, ali znamo da imamo još posla. Zbog toga se veselim odobrenju Inicijative za naučno utemeljene ciljeve, koja će nam omogućiti bolje korištenje podataka i analiza za postizanje naših klimatskih ciljeva”, rekao je Rami Jensen, predsjednik i izvršni direktor JYSKa.
Sve to vodi prema ispunjenju ciljeva JYSKove dugoročne strategije održivosti o kojoj više možete pročitati na JYSK.ba
PROMO