Kremena Yordanova na 12. Brending konferenciji
Kremena Yordanova, marketinški strateg s 17+ godina iskustva, govori na 12. Brending konferenciji o izgradnji brendova u budućnosti Zamisli brendo...
Mersiha Mima Mehić govori o DRIVE konferenciji, koja je fokusirana na vođenje i razvoj zaposlenika, a održava se 3. oktobra u Sarajevu
Mersiha Mima Mehić je generalna direktorica kompanije Kolektiv, u okviru kojeg posluje vodeći portal za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini – MojPosao.ba. Kao organizatorica Drive konferencije, Mima donosi bogato iskustvo iz područja HR-a i digitalne transformacije.
Pod njenim vodstvom, Kolektiv/MojPosao.ba se etablirao kao ključni igrač u povezivanju talenata i poslodavaca, pomažući kompanijama da prepoznaju globalne megatrendove i prilagode se novim izazovima na tržištu rada. Drive konferencija pruža priliku učesnicima da usvoje nova znanja i alate potrebne za uspješno upravljanje promjenama na modernom tržištu rada.
Možete li nam reći nešto više o DRIVE konferenciji i njenom značaju?
DRIVE Leadership & Talent konferencija je najveća konferencija o vođenju i razvoju zaposlenika u Bosni i Hercegovini, a koju organizuje kompanija Kolektiv/MojPosao.ba. Ove godine, održava se 3. oktobra u hotelu Hills u Sarajevu. Namijenjena je svima čiji posao podrazumijeva upravljanje i razvoj ljudi. Već 12. godina okuplja stručnjake iz oblasti ljudskih resursa, menadžmenta i liderstva, te pruža platformu za razmjenu znanja i iskustava o najnovijim trendovima i izazovima u ovim oblastima.
Koje su glavne teme ovogodišnje konferencije?
Glavne teme ovogodišnje konferencije uključuju globalne megatrendove koji oblikuju budućnost rada, kao što su digitalna transformacija, employer branding, te stvaranju održivih, zdravih radnih okruženja. Također ćemo govoriti o hroničnom nedostatku ljudskih resursa i kako se kompanije mogu prilagoditi ovim promjenama.
Možete li nam ukratko predstaviti globalne trendove o kojima ćete govoriti na konferenciji?
Naravno, u svom govoru ću se osvrnuti na ključne globalne trendove koji transformiraju tržište rada, kao što su digitalizacija i uloga generativne umjetne inteligencije (GenAI). Prema istraživanjima, do 2030. godine čak 90% radnika će morati proći kroz prekvalifikaciju ili dokvalifikaciju kako bi odgovorili na zahtjeve novih tehnologija. Ova promjena će značajno uticati na sve sektore, posebno zbog hroničnog nedostatka ljudskih resursa. Talenti postaju strateški resursi, a kompanije će morati pronaći nove načine da prilagode svoje radno okruženje kako bi privukle i zadržale talente.
Upravo ste dotakli važnu temu nedostatka ljudskih resursa. Kako će se kompanije prilagoditi ovom izazovu?
Kompanije trebaju razvijati svoje HR funkcije kako bi postale više strateške, digitalne i orijentisane na korisnike. To uključuje kontinuirano ulaganje u razvoj vještina zaposlenika, prilagođavanje radnog okruženja novim generacijama radnika, te implementaciju novih tehnologija koje mogu poboljšati efikasnost i produktivnost.
Također, važno je stvoriti radno okruženje koje potiče inovativnost, kreativnost i fleksibilnost, što je posebno važno za mlađe generacije koje cijene ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Pored toga važno je razvijati kulturu koja cijeni i nagrađuje doprinos svakog zaposlenika, te potiče timski rad i saradnju. Ulaganje u dobrobit zaposlenika, uključujući mentalno i fizičko zdravlje, ključno je za zadržavanje talenata i povećanje produktivnosti. Na kraju, kompanije moraju biti spremne na brze promjene i prilagodbe, te razvijati strategije koje im omogućavaju da budu agilne i konkurentne na tržištu.
Ko su neki od međunarodnih govornika koje ste pozvali na konferenciju i koje teme će oni obrađivati?
Ove godine imamo izuzetno bogat program i vrhunske međunarodne govornike. Među njima su različiti HR stručnjaci koji će pokriti teme poput employer brandinga, psihologije sreće i dobrobiti na poslu, te upravljanja promjenama u kriznim situacijama. Poseban naglasak ćemo staviti na prilagodbu poslovanja novim generacijama radnika i kako uspješno voditi promjene unutar organizacija. Ove godine ćemo ugostiti izvanredne domaće govornike, kao i goste iz Velike Britanije, Njemačke, te susjednih zemalja Hrvatske i Srbije. S posebnim zadovoljstvom najavljujemo Adriana Furnhama kao jednog od predavača. Profesor Furnham se ističe bogatstvom tema kojima se bavio tokom karijere, te je autor preko 90 knjiga iz područja ekonomske, zdravstvene, diferencijalne i socijalne psihologije.
Koje su vaše prognoze za budućnost tržišta rada s obzirom na ove promjene?
Tržište rada će se značajno promijeniti u narednim godinama. Vidimo već sada da se mnoge kompanije prilagođavaju tako što ulažu u tehnologiju i razvoj talenata. GenAI će igrati ključnu ulogu u ubrzavanju procesa rada i optimizaciji poslovnih operacija, ali također će zahtijevati prilagodbu radne snage kroz nove vještine. Smatram da će oni koji brzo prihvate ove promjene imati značajnu prednost u tržišnoj utakmici. Naša uloga, kao organizatora Drive konferencije, jeste da omogućimo kompanijama da dobiju relevantne informacije i resurse kako bi se uspješno prilagodile ovim izazovima.
Hvala vam na razgovoru i želimo vam uspješnu konferenciju!
Hvala vama! Radujem se što ćemo na konferenciji razmijeniti ideje i iskustva koja će pomoći kompanijama da prebrode izazove i iskoriste sve prilike koje donosi budućnost rada.
Više informacija o konferenciji potražite na www.drive.ba
Mersiha Mima Mehić