Zara lansirala novu kolekciju: Novi parfemi za kosu

by | 16 Decembra, 2024
Zara lansirala novu kolekciju: Novi parfemi za kosu

Zara je predstavila novu liniju parfema za kosu. Ovi parfemi za kosu će zasigurno oduševiti sve pripadnice nježnijeg spola.

Zara beauty i Guido Palau nastavljaju svoju saradnju. Zara kolekcija parfema za kosu je proizvod kolaboracije Inditex grupe, Guida i poznatog parfumera Jérôma Epinetta.

Parfemi za kosu

Ovaj luksuzni trio mirisa, kreiran u suradnji s poznatim frizerom Guidom Palauom i glavnim parfumerom Jérômeom Epinetteom, obećava da će biti najpoželjniji beauty launch ove sezone.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daisy Edgar-Jones (@daisyedgarjones)

Zaštitno lice kampanje je Daisy Edgar Jones, koju najbolje pamtimo po ulozi u seriji Normal People.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZARA (@zara)

Ideja za praznički poklon – Zara parfemi za kosu

Ova kolekcija dolazi u savršenom trenutku za prazničnu kupovinu kada možete iznenaditi vašu dragu osobu poklonom.

Nove mirise kreirali su parfumer Jérôme Epinette i frizer Guido Palau, a zvijezda kampanje je popularna glumica Daisy Edgar-Jones. Izgled bočica odgovara ostatku linije za kosu, a dolaze u tri vrlo festive boje – zelenoj, plavoj i crvenoj.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZARA (@zara)

DAWN: LETS BEGIN osvježavajući miris inspiriran jutrom i prvim satima dana s notama svijetle limete, cvijeta marelice i mekog mošusa te kao takav idealan za početak dana.

S druge strane, tu su MIDNIGHT: AFTER EVERYTHING, opojan parfem za večernje varijante s mirisnim notama maline, bijelog jantara i vanilije te DUSK: I onda… miris stvoren za nošenje u zalasku sunca obogaćen mirisom jasmina, ružičastog šećera i drvenastih nota.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZARA (@zara)

Parfemi dolaze u metalik ambalažama u tri boje i podsjećaju na novogodišnje ukrase. Osim što se prodaju odvojeno, mogu biti i dio seta. Tako možete isprobati svaki od novih mirisa. Guido prepručuje dva do tri prskanja kako bi se parfem zadržao na kosi, ali količinu treba prilagoditi gustini kose.

Njihova saradnja pokazuje Zarin plan da uveže modu i ljepotu i obezbijedi svojim potrošačima po nešto iz svake kategorije.

ljepotaizdravlje.ba

DuxX/iStock/Getty Images Plus