Huda Kattan o strahu, svom novom podcastu i ljepoti

by | 19 Marta, 2025
Huda Kattan o strahu, svom novom podcastu i politici ljepote

Huda Kattan je poznata po tome što je uspješno izgradila globalni beauty brend, koji je postao simbol inovacije i samopouzdanja u industriji ljepote.

Bivša “Beauty-Titan” koja je postala “Velika Sestra” govori o pokretanju Huda Hotline i izazivanju normi industrije s njenom kolekcijom Ube.

Huda Kattan poznata je po svojoj sposobnosti da se snalazi u svijetu proizvoda visokog sjaja, ali kada je riječ o životu, ona ništa ne prepušta slučaju.

Huda Kattan o podcastu Huda Hotline

To je filozofija koju je oduvijek imala – jednako je sklona otvaranju o teškoćama u braku ili nesigurnostima u vezi s tijelom, kao što je otvorena i u vezi s razvojem proizvoda i izgradnjom brenda. Sada širi ovu filozofiju dalje kroz svoj novi podcast. Huda Hotline, pokrenut ove godine, nudi iskren pogled na uspone, padove i teške naučene lekcije koje stoje iza njenog uspjeha, a istovremeno otvara prostor svom auditoriju za savjete u stilu „agony aunt“.

Podcast dolazi uz Ube, njenu najnoviju kolekciju – električnu ljubičastu paletu dizajniranu za tamniju kožu srednjeg tona, koja nudi preciznost u nijansama kakvu je beauty industrija oduvijek držala za sebe, pretežno favorizirajući svijetle tonove. „Obično ne možete napraviti veliku stvar osim ako proizvedete nešto za svijetlu kožu, a mislim da je to glupost“, kaže ona.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

Njen pristup ljepoti je jednako promišljen kao i njezin stav izvan nje, izgrađen na instinktu i spremnosti da se protivi industrijskim normama. Jedna je od rijetkih beauty izvršnih direktorica koja javno podržava Palestinu, što nosi stvarne političke rizike u domenu gdje je suzdržana šutnja često sigurniji izbor. S Huda Hotline, Kattan se odlučuje za još veću transparentnost, obrađujući teme poput ambicije, neuspjeha i politike ljepote.

U ovom razgovoru s Dazed, Kattan otvoreno govori o fokusu svog podcasta, normalizaciji nesigurnosti, svojoj novoj kolekciji i pokretačkoj snazi koja dolazi iz prihvaćanja onoga što jest.

Koji je fokus tvog podcasta? Je li ovo prostor za osobnu refleksiju, diskusiju o ljepoti ili nešto interaktivnije? Je li ovo prostor da prihvatiš svoju ulogu „velike sestre“?

”Da! Čak i kao majka, imam onu energiju velike sestre. Koja nije uvijek nužno lijepa, nisam uvijek najslađa; ja sam ljubazna, ali također sam i oštra, direktna, konkretna i čvrsta. Mislim da je to također dio biti sestra. A i kad sam imala prijatelje – jer sada nemam toliko prijatelja kao prije – uvijek sam preuzimala ulogu velike sestre. Uvijek sam bila ta koja pruža „hard love“. Mislim da postoji element toga, ali želim se također povezati s ljudima. Samorefleksija je također veliki dio toga.”

Za svoj prvi izlazak s podcastom spomenula si Palestinu – temu od koje ne bježiš. Što te pokreće da koristiš svoju platformu na ovaj način, i nosi li to ikakve posljedice?

”To je definitivno nešto što mi je dugo donosilo posljedice. Sada sam zahvalna jer osjećam da mogu više govoriti o tome bez tolikog straha, hvala Bogu. No, polako sam se počela kretati prema tome da postanem političnija… Nisam politički stručnjak, a mislim da je uvijek postojala ta naracija da ne bi trebalo biti političan jer ćeš uplašiti ljude, ali ne vjerujem u to i ne slažem se. Mislim da je netko to izmislio kako bi spriječio ljude da govore.”

”Vjerujem da sam tu da izazovem promjene. Huda Hotline će sigurno biti politički prostor. Ima puno toga što želim reći sada… svakako postoji potreba za takvim prostorom. Bivala sam blokirana na svom glavnom profilu, što mi je otežavalo, ali nadam se da sada s više platformi i mreža mogu pokušati nešto promijeniti.”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

Huda Kattan o svom beauty brendu

Ube je luksuzna, ljubičasta eksplozija. Spomenula si da je ova kolekcija kreirana s obzirom na srednje do tamne tonove kože?

”Svidjelo mi se što je ova kolekcija posebno bila namijenjena za srednje do tamnu kožu. Jer obično ne možete napraviti veliki trenutak [u beauty industriji] osim ako proizvedete nešto za svijetlu kožu, a mislim da je to glupost. To je uvijek bila poruka koja nam je upućivana, da su veći trenuci samo za svjetliju kožu, srednja je također veliki segment, ali nikada kada dođe do tamne do bogate kože. Pa sam pomislila – hajde da napravimo veliki trenutak iz ovog tamnog momenta, i uspjeli smo, i jako sam sretna zbog toga. Dosta ljudi sa svjetlijom kožom probalo je i svidjelo im se, a i vidjeli smo ljude s tamnijim tonovima kože kako koriste naše svjetlije nijanse i vole ih, što mi je drago. Ali ovo je specifično za tamne tonove kože i volim što je postalo veliki trenutak, jer je važno da industrija vidi da možete stvoriti velike trenutke za razne tonove kože.”

Koja je tvoja tajna kad je u pitanju stvaranje i promocija savršenog proizvoda?

”Znam da ovo zvuči stvarno banalno, ali sve je u tvojoj intuiciji. Mislim da je tajna u tome da se osjećaš uzbuđeno zbog proizvoda. Nikad ne želim raditi nešto što smatram da netko drugi već radi… Iskreno, vidjela sam puno brendova koji zapravo repliciraju iste boje koje mi imamo, i nikad to ne bih mogla napraviti. Ali također mislim da je važno imati element razlikovanja; to je ono što održava industriju bogatom.”

Izgradila si brend vrijedan milijarde, više puta se preobrazila, i još uvijek nas iznenađuješ. Što pokreće tvoju kreativnost i ambiciju?

”Naravno, inspiraciju crpim iz svoje zajednice i industrije koja je nevjerojatna. Moja zajednica je nevjerojatna. Ali reći ću nešto malo više usmjereno na mene. Mislim da što više prihvaćam tko sam, to više pokreće moju ambiciju. Morala sam prestati biti toliko uplašena tuđim mišljenjima i uklapanjem u kutiju, što je zapravo vrlo teško.”

ljepotaizdravlje.ba

Cedric Ribeiro/Getty Images Entertainment