Jasmila Žbanić o Emeriku Blumu: “On je napravio čudo, a mi smo ga uništili”
Jasmila Žbanić je poznata bosanskohercegovačka redateljica. Jasmila Žbanić, renomirana bosanskohercegovačka redateljica, u svom najnovijem dokumen...
Reklame su sastavni dio svakodnevnice i nerijetko ih prate melodije koje brzo počnemo pjevušiti. Mnoštvo je reklama koje nam se dopadnu upravo zbog izbora muzike. Reklamna industrija posljednjih godina neprestano pomiče granice, te se promotivni video isječci ponekad pretvaraju u pravu malu umjetnost.
Prva kompanije koja je u reklamu uvela pop pjesmu je Burger King, odabravši “Freeway of Love” Arethe Franklin zbog iznimne popularnosti ove pjesme u tom periodu. Međutim, nisu rijetke ni situacije kada reklamni spot muzičara učini popularnim, što se dogodilo mladoj belgijskoj umjetnici Selah Sue. Njena pjesma This World korištena je u reklami za Kinder Bueno, nakon čega je pjevačicu magazin Rolling Stone proglasio Novim muzičkim licem 2012. godine.
Hitovi sa naših prostora, također, pronalaze svoje mjesto u reklamama. Posljednjih dana svi pjevušimo nekadašnji veliki hit grupe Posljednja igra leptira “Dečko ajde oladi” koji prati promociju Jana Ice tea. Razdragana melodija za vrele ljetne dane i željeno osvježenje.