Kako postići izgled supermodela iz devedesetih
Vratite klasik uz ažuriranu verziju - izgled supermodela iz devedesetih: mat ten, konturisane oči i definisane usne Trendovi šminkanja dolaze i pr...
M.A.C traži šest novih lica za svoju nadolazeću kampanju putem društvenih mreža koje poput alata mogu pomoći svim takmičarima da baš oni budu odabrani.
Novi projekt pod nazivom “MACnificent Me” poziva potencijalne zvijezde da pošalju svoj moto ili mantru dužine ne više od 140 slova M.A.C-u, a zatim ga podijeli putem društvenih mreža – Twittera, Instagrama, Pinteresta i Facebooka. MAC naglašava kako ovo nije takmičenje u popularnosti nego samo alat koji kandidatima može pomoći da ih neko primijeti: “Više lajkova znači i bolju primjetnost, a naša pažnja nikako ne može biti negativan faktor u finalnom odlučivanju”.
Šest pobjednika će snimati prestižan modni fotograf, no još nije objavljeno koji, a pojaviće se u novoj kampanji za jesen/zimu 2015. M.A.C je pionir u lukavom korištenju društvenih mreža. Na taj način trude se da povećaju vidljivost, budu u toku sa savremenim tehnološkim tekovinama te ovako vode svoje kampanje. Nakon kampanje iz 2011. godine “MAC Me Over”, na sličan su način svoje priče zamislili i brendovi Marc by Marc Jacobs i DKNY. Kasting modernog doba traje do 12. decembra i svi se mogu prijaviti OVDJE.
Izvor: buro247.hr