Upoznajte druge dvije Hadid sestre: Marielle i Alanu
Sigurno ste čuli za Gigi i Bellu Hadid, dva supermodela koji dominiraju modnim svijetom, a možda ste i čuli za njihovog mlađeg brata Anwara koji je...
Dok je ljetos bio aktuelan Ice Bucket Challenge (Hladni izazov), sada je popularan #SmearForSmear kampanja koja ima za cilj da proširi svijest o raku grlića materice.
Ako ovih dana na Instagramu naiđete na fotografiju neke poznate dame s razmazanim crvenim karminom na usnama, ne radi se šali već o novoj kampanji.
Ova kampanja ima za cilj da proširi svijest o raku grlića materice i da podstakne žene širom svijeta da redovno obavljaju Papa Nikolau testove.
Kampanju je pokrenula britanska organizacija Jo’s Cervical Cancer Trust, a kako su otkrili njeni čelnici jako su zadovoljni njenim širenjem i prvim rezultatima.
Kampanji su se odmah priključile i brojne poznate dame. Među prvima su Rita Ora i Georgia May Jagger, a i ovdje možete nekoga nominovati.
Izvor: superzena.rs
Foto: Instagram