Ako ste pomislili da iza termina ‘shopping terapija’ stoje žene kako bi opravdale svoju maniju kupovanja raznoraznih krpica, gadno ste se prevarili! Njihova ovisnost ipak ima i nešto terapijskog u sebi.
Najnovije istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji i objavljeno u jednom američkom časopisu za psihologiju i marketing pokazalo je da šoping zaista pozitivno utječe na ljudsko raspoloženje. Odlaskom u kupnju potiskujemo negativne osjećaje i usrećujemo sami sebe, piše Daily Mail.
Ovaj se zaključak temelji na stotinama intervjua provedenih u raznim trgovačkim centrima. Od kupaca su tražili da vode dnevnike o svom ponašanju i raspoloženju tokom shoppinga- osjećaju li kasnije krivicu ili kajanje.
Njih 62 posto potvrdilo je da su kupili nešto kako bi popravili svoje raspoloženje, dok je njih 28 posto za kupovinom posegnulo kako bi sami sebe nagradili za nešto.
Osjećaj krivice i kajanja prijavili su samo oni koji su se upustili u neplaniranu kupovinu.