6 stvari koje ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom
Soda bikarbona je odlična za mnoge stvari, ali nije pogodna za sve površine. Saznajte koje stvari ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom Soda bi...
Novo istraživanje jedne od vodećih kozmetičkih kompanija Avon, otkriva da žene snagu pronalaze slušajući svakodnevne, realne priče i dijeleći vlastita iskustva s drugima. Gotovo trećina kaže da im ove priče pomažu u prevladavanju izazova (32%), a za preko trećine (36%) djeluju na smanjenje osjećaja tjeskobe ili sumnje u sebe. Uz strah da je pandemija koronavirusa desetljećima unazadila borbu za ravnopravnost spolova, a novo istraživanje naglašava da je 41% žena izgubilo samopouzdanje kao rezultat ograničenja, Avon pokreće kampanju za proslavu postignuća i inspirirajućih priča žena i muškaraca širom svijeta.
Naručeno u sklopu kampanje Moja priča je važna, novo istraživanje anketiralo je 8.000 žena širom svijeta. Otkrilo je da je većina žena (92%) osjetila povećani pritisak tokom pandemije zbog nemogućnosti ličnog viđanja voljenih osoba (49%), financijskog stresa (47%), sigurnosti posla (29%) i školovanja djece u kući (24 %). Uz ove pritiske, polovica žena (52%) priznaje da se osjećala manje povezano, što je rezultiralo osjećajima tjeskobe (44%), izolacije (42%), nedostatka motivacije (34%) i sumnje u sebe (20%).
Uprkos tome što se više od polovice (57%) okrenulo mrežnim platformama kako bi se osjećalo povezano sa svojim vršnjacima, više od četvrtine (28%) žena priznaje da se osjeća osuđeno kada dijeli vlastite borbe na stranicama društvenih mreža, 27% ne vjeruje da je bilo ko zainteresiran čuti njihovu priču, dok 40% niti ne voli pričati o sebi.
Kako bi odgovorio na ove konkretne probleme i okupio ljude zajedno, Avon pokreće globalnu galeriju priča kako bi sve žene i muškarci podijelili svoja različita iskustva, povezali se s drugima širom svijeta i nadahnuli jedni druge.
Galerija Moja priča je važna #MyStoryMatters pokrenuta je uoči Međunarodnog dana žena i slavi priče o snazi, čvrstini i odlučnosti, od izvanrednih trijumfa do svakodnevnih pobjeda. U galeriji se već nalazi mnoštvo priča koje odražavaju različita iskustva žena i djevojaka širom svijeta. Priče se kreću od žongliranja majčinstva i karijere do preživjelih nedaća i inspirirajućih pobjeda, uključujući rak dojke i porodično nasilje.
Angela Cretu, Avon CEO, kaže: „U svijetu u kojem naši glasovi još uvijek nisu jednaki, snagu skupljamo u svakodnevnom životu, od ljudi poput nas, ljudi s kojima dijelimo zajednička iskustva. Pomaže nam pronaći vlastitu snagu kad čujemo za drugu ženu koja se bori s istim stvarima s kojima se borimo i mi. Avonova misija je pomoći ženama da prevladaju prepreke i izazove s kojima se suočavaju, da postanu najviše što mogu, i zato ovog Međunarodnog dana žena želimo obnoviti naše veze, pronaći nove i načine dijeljenja priča koje niko neće osuđivati, slušati druge i pronaći inspiraciju u iskustvu.“
Avonova galerija Moja priča je važna pružit će ženama mjesto za razgovor, dijeljenje priča i slavljenje postignuća. Spojit će autentične priče iz cijelog svijeta pokazujući da su žene snažne, hrabre i moćne i da nas nikada ne treba podcjenjivati. Što više priča prikupimo i što više pozitivnih uzora pokažemo, to ćemo veći utjecaj imati. Kako bi proslavili svaku podijeljenu priču, Avon Foundation donirat će 1 USD za svaku priču – dobrotvornim organizacijama koje podržavaju žene kako bi pomogle stvoriti bolji svijet za žene, koji je bolji svijet za sve.
Ako mislite da vaša priča nije važna, razmislite ponovo! Potičemo vas da se pridružite Avonovom pokretu #mojapričajevažna i budete nadahnuće i inspiracija za sve nas. Svaka priča pomiče granice i može promijeniti budućnost. Podijelite i vi svoju priču i donirajte, na: www.watchmenow.avon.com.
PR