6 stvari koje ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom
Soda bikarbona je odlična za mnoge stvari, ali nije pogodna za sve površine. Saznajte koje stvari ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom Soda bi...
“Kreativni haos” je sintagma koju često izgovaramo, kako bismo sami sebe uvjerili da nered oko nas ima pozitivne učinke na rad. Prestanite da se zavaravate jer organizovanost radnog stola i prostora, i te kako utiče na produktivnost na radnom mjestu.
Tri jednostavna savjeta kojima ćete poboljšati radnu atmosferu:
1. Razvrstajte hrpu papira, dokumenata, računa i bilo čega sličnog. Odlučite se već jednom koji papiri su vam zaista potrebni. One nepotrebne bacite ili proslijedite nekom drugom. Toga se i ubuduće pridržavajte i ne dozvolite da vam se papiri skupljaju na radnom stolu.
2. Ako na svom radnom stolu želite da imate poneku ukrasnu stvarčicu – to je ok. Ipak, na radnoj površini bi trebalo da stoje samo predmeti koje često koristite i koji su vam neophodni za rad. Previše stvari će vam odvući pažnju, te će vam biti mnogo teže da završte započet posao.
3. Uspostavite plan koji će vam pomoći u određivanju prioriteta i održavanju reda. Kako bi organizacija bila učinkovita, koristite fascikle, azbučni red ili neke lične kategorizacije, fioke, police i slično.
Tekst: Life Content