6 stvari koje ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom
Soda bikarbona je odlična za mnoge stvari, ali nije pogodna za sve površine. Saznajte koje stvari ne biste smjeli čistiti sodom bikarbonom Soda bi...
Kada su selidbe i pakiranje i pitanju tu su uglavnom žene zadužene, a muškarci samo pokupe spakovane kutije u premjeste ih u novi stan. Kako biste se lako spakovali pronašli smo za vas nekoliko savjeta. Obucite kuhinjsku kecelju koja ima džepove. U nju stavite selotejp, makaze, olovku, markere u boji, blok i naljepnice.
Kada birate kutije u koje ćete pakovati stvari vodite računa o tome da budu čvrste. Kako biste bili sigurni da vam neće sve iz kutije ispasti kada je podignete, dno oblijepite ljepljivom trakom. Osigurajte dovoljan broj kutija, jer će vam biti potrebne.
Vjerovatno ćete naići u stanu na stvari koje vam više nisu potrebne, pa uzmite velike vreće za smeće i u njih odvojite sve što vam neće biti potrebno u novom stanu. Ukoliko mislite da nešto od tih stvari možete pokloniti i to odvojite u jednu kesu i označite da je za pokloniti, a ostalo bacite.
Zamolite prijatelje i porodicu da vam pomognu prilikom pakovanja, jer će vam svaka pomoć dobro doći.
Osigurajte dovoljan broj novina, običnog papira, kuhinjskih krpa i plastičnih kesa kako biste mogli u njih da upakujete suđe i lomljive stvari.
U posebne kutije spakujte dječije igračke i stvari koje će vam odmah zatrebati u novom stanu, kako biste ih lakše mogli naći.
U jednu kutiju stavite stvari koje će vam zatrebati čim uđete u novi stan. Na taj način ćete sebe spasiti muke da tražite po kutijama gdje ste šta ostavili.
Potrudite se da pronađete veliko vozilo kojim ćete prevesti stvari kako se ne bi morali vraćati nekoliko puta.
Kada stavljate stvari u kutiju, uvijek na dno stavljajte teže stvari. Lomljive stvari posebno upakujte i omotajte novinama kako ne bi pukle. Na svakoj kutiji označite šta se u njoj nalazi, a ako imate vremena napravite popis stvari koje su u kutiji i zalijepite ga na kutiju.
Selidbu planirajte uvijek vikendom, naročito ako morate u ponedjeljak na posao. Potrudite se da sve stvari preselite u subotu ujutru kako biste imali i subotu i nedjelju na raspolaganju da biste stavili barem one osnovne stvari na svoje mjesto.
Izvor: ljepota.ba