Savjeti kako uštedjeti na Airbnbu
Otkrijte kako uštedjeti na Airbnb-u pomoću fleksibilnih datuma, rezervisanja unaprijed i pregovaranja s domaćinima za najbolje cijene Zahvaljujući...
Razgovarala: Aida Olević Maljević
Aidu je dugo pratio put beauty svijeta – obavljala je poziciju beauty advisora za brand CHANEL (parfemska i beauty divizija). Zatim je radila kao makeup artist za brand Mac cosmetics. Njena nova pozicija generalne direktorice kompanije Health Focus, kako kaže – naslanja se na prethodna iskustva usko vezana za prodaju, ali sa sobom nosi mnogo učenja, više odgovornosti, izazova i zahtjeva od prijašnjih pozicija.
Trenutno mi najveći izazov pričinjava učenje pravno formalnih procesa vezanih za farmaceutsku branšu. Poslovanje i pozicioniranje naše mlade kompanije na bosanskohercegovačkom tržištu. Promjena svijesti ljudi o važnosti redovne suplementacije, te razbijanje tuđih i vlastitih mitova i predrasuda o zdravlju. Izgradnja dugoročnog povjerenja naših korisnika/ ca i naših partnera. Naš moto glasi – Health for New Lives, a ja ga uistinu nastojim živjeti.
Smatram da su poslovna karijera i privatni život, nastojali ih mi razdvojiti ili ne, usko povezani. Najveća promjena je upravo ova koju trenutno proživljavam, čineći hrabri iskorak u industriju kojoj po formalnom obrazovanju ne pripadam, a za koju vjerujem da će biti najveća prekretnica mog života. Pored mogućnosti za učenje, razvoj i napredovanje, kojima težim već duži period, ova pozicija mi pruža više vremena za porodični život. Smatram da nijedan posao, ma koliko važan i/li plaćen bio, ne može nadoknaditi propušteno vrijeme u odrastanju vaše djece.
Promjena kakvoj težim, a koju više smatram svojom misijom i željom, jeste rast i razvoj Health Focus-a. Svaki brand za koji sam radila u prošlosti, izuzetno sam voljela, a kompanije koje iza njih stoje poštovala i cijenila. Zaljubljenik sam naših proizvoda, te vjerujem da će naći svoj put do što većeg broja potrošača, s obzirom da im je neodoljivi okus jedan od aduta.
Za deceniju, vidim sebe u Health Focus-u, koji će do tada poslovati regionalno s mnogobrojnim linijama proizvoda, većim kolektivom ali s jednakim žarom i ljubavlju. Želim predvoditi respektabilnu kompaniju, koja brine o svojim uposlenicima i klijentima. Ono oko čega smo angažovani privatno jeste očuvanje životne sredine kroz reciklažu i nadamo se da će taj trend u potpunosti zaživjeti i u našoj državi.
Ako vas svako postignuće vezano za vaš posao usrećuje i pričinjava vam zadovoljstvo onda ste na pravom mjestu. Nekada, ma koliko nešto silno željeli, ili vrijedno i predano radili na tome da se ta želja ostvari, nije suđeno da tako bude. Vrijeme najčešće pokaže da je upravo taj naš neuspjeh, naš najveći dobitak. Smatram da je prvi od znakova da ste spremni na promjenu ako znate da posjedujete više kapaciteta nego što imate prostora i prilike da ih iskoristite. Ako vas nešto drugo počne zanimati, ispunjavati i veseliti više nego ono čime se sada bavite.
Smatram da je vještina samoorganizacije ključna. Ako unaprijed planirate obaveze i zadatke sve je mnogo lakše. Vodite evidenciju završenih zadataka i njihov efekat na vaše poslovanje. Planirajte i organizujte se prije deadline-a. Ne zaboravite biti uvijek ljubazni prema drugima. Uz jedan osmijeh i lijepu riječ mnogo se lakše i ljepše sve prebrodi.
Moram biti iskrena i reći da, pored vlastitog iskustva u komunikaciji i pregovaranju, poznanstva ostvarena u prethodnim poslovima i životu generalno, bila su mi od izuzetne koristi u novom poslovnom okruženju. Koja bi bila vaša formula na temu kako savladati promjenu? Svako od nas drugačije prihvata i proživljava promjene. Ukoliko vam gode i ako vas motivišu, te čine da ste zadovoljni sa sobom i na kraju sretniji, sve će proći lakše i brže. Svakoj promjeni i samim sebi trebamo dati vremena za prilagodbu novim obavezama, kolektivu i poslu.
ljepotaizdravlje.ba