Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
U današnje vrijeme posebno je teško pronaći ravnotežu između posla i života (hvala ti tehnologijo na tome). S obzirom na to da nas telefoni i računari čine superdostupnim i povezanim u svakom trenutku, često teško prepoznajemo prelaz kada bi trebalo da se brinemo o ličnim, a kada o poslovnim stvarima…
Osim hitnih privatnih slučajeva, trebalo bi da budemo profesionalni bar tokom radnog vremena te dok sjedimo u kancelariji – ovo je mali podsjetnik o onome šta očekuju naši poslodavci.
“Forbes” je nedavno objavio smjernice i spisak stvari koje nikad ne bismo smjeli da radimo na poslu. U nastavku se nalaze, iz naše perspektive, najvažnije stvari koje bi trebalo da izbjegavamo da radimo na poslu.
1. Tokom radnog vremena ne bi trebalo da se bavimo svojim hobijima i aktivnostima (naravno, mislimo na njihovu organizaciju).
2. Nemojte da pridikujete kolegama na poslu – pokušajte da ne budete osoba koju svi izbjegavaju zato što uvijek morate imati stav i mišljene o svemu. I drugi imaju mišljenja pa se ne razbacuju njima.
3. Nemojte da pokrećete dodatan posao “sa strane”. Naravno, započnite svoj vlastiti posao, ali ne na radnom mjestu za vrijeme radnog vremena.
4. Nemojte tražiti drugi posao dok ste na poslu. To svakako možete činiti i dok ste kod kuće.
5. Ne pričajte otvoreno o legalnim i finansijskim pitanjima koji vas muče. Niti se žaliti o vlastitim finansijskim problemima koji se ne tiču vašeg posla.
6. NEMOJTE GLASNO PRIČATI NA TELEFON. Jednostavno nemojte.
7. Nemojte ući u romantičnu vezu s vašim nadređenim. To može samo vama stvoriti niz komplikacija ako ne bude išlo onim tokom kojim se vi nadate.
IZVOR: WALL.HR