Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Iako je 2009. pokrenula blog iz ljubavi prema modi, 26-godišnja Italijanka Chiara Ferragni danas sarađuje s najvećim dizajnerskim imenima, ima vlastiti brend cipela, a na godinu navodno zaradi i do 1 miliona eura.
Nedavno je lansirala vlastitu kolekciju cipela za proljeće/ljeto, a osmislila je i liniju obuće u saradnji s američkim dizajnerom Steveom Maddenom. To su samo neki od angažmana najpoznatije blogerike na svijetu Chiare Ferragni, koja je uspjela stvoriti itekako unosan biznis od svoje ljubavi prema modi.
Iako ne spada u krug prvih svjetskih blogera (ta titula pripada ekscentričnoj Diane Pernet), otkad je pokrenula The Blonde Salad 2009, na dan je posjeti više od 110.000 ljudi, na Instagramu je prati gotovo 1,8 miliona, a na Facebooku oko 620.000 obožavalca. Počela je skromno, a kad je ovu zaljubljenicu u modu od malih nogu 2011. New York Times proglasio “najvećom street style zvijezdom godine”, otvorila su joj se sva vrata.
Uspješnu Italijanku vole i mnogi dizajneri. Chaira modne revije prati iz prvog reda (Burberry ju je pozvao samo zato što je na blog stavljala fotografije na kojima nosi njihovu kožnatu jaknu), Guess ju je odabrao za kampanju zbog njenog stila, napisala je knjigu ‘The Blonde Salad’, a tu su i saradnje sa Supergom, Mangom, Diorom, Chanelom, Louisom Vuittonom… Časopisi i dizajneri jednostavno je obožavaju jer im pomaže poduplati prodaju, a i sama si uvršćuje bankovni račun vlastitom linijom cipela.
Izvor: ljepota.ba