Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Prosječna osoba provjerava svoj telefon više od 100 puta u tokom dana, pokazuju posljednja istraživanja. Ali kada ste na sastanku, kada i kako ga koristiti?
Profesor bihejvioralnih nauka na Univerzitetu Stanford, Tomas G. Plante, dao je nekoliko pravila koje morate da znate pri korišćenju mobilnog telefona.
1. Ljudi su bitniji od telefona
Kada ste u društvu, a pogotovu na nekom bitnom poslovnom sastanku, telefon je uvijek na drugom mjestu. Nema gore stvari nego kada pokušavate da razgovarate s nekim ko sve vrijeme provjerava svoj telefon.
2. Pitajte prije nego što se javite
Kada je situacija hitna, i primate poziv koji nikako ne možete da odbijete ili odložite za kasnije ili primite poruku, mejl koju morate da pročitate odmah, onda pitajte. Uvijek pitajte sagovornika da li mu smeta da na kratko pogledate telefon i izvinite se. To će ostaviti veoma dobar utisak!
3. Nemojte da vas ljudi čekaju
Ne nervirajte kolege i saradnike time što čekaju da završite s telefoniranjem prije nego što im se obratite ili prije nego što im odgovorite.
4. Nemojte da multitaskujete
Kognitivna nauka ionako kaže da je to nemoguće. Vi ne radite više stvari u isto vrijeme, već svoju pažnju brzo prebacujete s jednog zadatka na drugi. Vi ustvari, ako provjeravate svoj telefon ne slušate sagovornika, i obrnuto. Odnosno, u jednom momentu ste koncentrisani na telefon, a u drugom na priču. Ukoliko budete ljubazni i pokažete poštovanje prema drugima, bićete jedni od rijetkih koji pravilno upotrebljavaju mobilne telefone u društvu!
Izvor: prva.rs