Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Aktivnosti na društvenim mrežama mogu loše da se odraze na vašu karijeru. Baš one stvari za koje mislite da imaju pozitivan uticaj, zapravo loše utiču na vaš posao.
Previše lajkova
Ako vaš posao ne uključuje društvene mreže, stalno ažuriranje profila i lajkovanje tuđih aktivnosti čini loše vašoj karijeri. Razlozi su očigledni: ako ste previše aktivni, posebno tokom radnog dana, vaši nadređeni ili kolege bi mogli da se zapitaju koliko ste posvećeni poslu.
Loša fotografija na profilu
Stručnjaci za društvene mreže otkrili su da je fotografija koju držite na profilu u poslovnom svijetu veoma bitna, s obzirom na to da nije tajna da poslodavci pretražuju kandidate za posao na internetu, a prvi rezultati uglavnom su profili na društvenim mrežama.
“Oko 85 posto najboljih kandidata imaju fotografije visoke rezolucije, slikane od grudi prema gore. Jasan pogled na lice kandidata ostavlja utisak povjerenja “, tvrde stručnjaci.
Komentari
Njuškanje poslodavaca ne mora da se zaustavi na vašem profilu, već i na profilima vaših prijatelja i na njihovim fotografijama i komentarima. Zato je vrlo bitno da pazite kakve komentare oni ostavljaju vama i obrnuto. To je posebno važno kad su u pitanju slike, čak i one neoznačene, jer svaki neukusan komentar može da vam naškodi, makar bio napisan i u šali. Isto važi i za vaše lajkove ili komentisanje neprimjerenog sadržaja.
Nema vas na društvenim mrežama
Pretjerana aktivnost na društvenim mrežama definitivno je nepoželjna. No, to ne znači da bi ih trebalo izbjegavati i biti neaktivan, pogotovo ako ste bez zaposlenja.
“Društveni mediji veoma su bitni za traženje posla. To je izvor informacija o poslodavcima, ali i obrnuto. LinkedIn je danas obavezan za sve koji žele da se za njih čuje za njih u poslovnom svijetu, ali i Facebook i Twitter mogu vam pomoći da pokažete svima svoje pozitivne osobine, kao što su na primjer kreativnost i dobre komunikacijske vještine“, objašnjavaju stručnjaci.
Izvor: msn.com