
Tajna uspješnih i bogatih ljudi: 8 navika koje redovno upražnjavaju
Svi smo pomalo fascinirani bogatim i uspješnim ljudima, zar ne? Sigurno ste se pitali: " U čemu je tajna uspješnih i bogatih ljudi? Šta to oni rade...
Žene na visokim poslovnim pozicijama nisu nikakva novost, ali ako uzmemo u obzir statistiku, dolazimo do zaključka da samo pet posto glavnih pozicija u svijetu drže žene. Međutim, najbolje savjete uvijek ćete dobiti od žena koje su prošle trnovit put da dođu do boljeg posla, a mi vam donosimo upravo njihove smjernice.
Povjerite poslove na pravi način
Važan zadatak svakog menadžera jeste da odgovorno djeluje i raspodeli posao. Uvijek je potrebno zaposlenima dati veće odgovornosti i osnažiti ih da se ponašaju u smjeru budućih lidera. Takođe, bitno je umeti napraviti balans između posla i porodice. Dobar način da se to postigne jeste da se usredsredite na veštine koje su vam potrebne na radnom mestu i one izvan njega. Ako pametno koristite svoje vreme tokom radnog vremena, bićete efikasniji kod kuće.
Motivišite svoj tim
Vaš tim je vaša najdragocjenija imovina. Nije važno radi li se poslu ili o privatnom životu, uvijek imajte u glavi žene koje vas nadahnjuju i motivišu. Nikad nemojte reći “ne” novim prilikama, već uvijek prigrlite iskustva koja su izvan vaše zone udobnosti. Međutim, nikad nemojte ispustiti iz vida to kakva ste osoba, nego ostanite vjerne svojim temeljnim vrijednostima i principima.
Ne bojte se biti uporni
Nemojte prihvatati stavove da žene moraju biti tople i uljudne. Vi imate svoj cilj, a ostvarite ga svojim pristupom, sredstvima i ponašanjem. Dakle, upornost je ključ svega. Borite se s time da uvijek budete ono što jeste, a ne što ljudi očekuju. Gluma nikad ne prolazi dobro na duge staze.
Pravila
Jedno od pravila kojeg bi se morali držati i poslodavci i radnici jeste poštovanje radnog vremena. Dakle, nema prekovremenog rada, a radnik je slobodan nakon što odradi svoje radno vrijeme. To donosi obostranu korist – radnik dobija vrijeme za sebe, svoju porodicu i najmilije, a vraća se na posao pun energije, snage i novih kreativnih ideja.
Budite ljubazni
Budite ljubazni, ali u skladu s pravilima, granicama i očekivanjima. Nemojte nikada svoj posao temeljiti na strahu, već se uvijek prema svima odnosite s poštovanjem i ljubaznošću. Time postižete više nego što možete očekivati.
Izbor saradnika
Ako ste u poziciji da birate, uvijek radite s ljudima koji su pametniji od vas i nemojte se osjećati ugroženo zbog toga. Odvojite vrijeme da ih upoznate, ali i naučite nešto od njih. Predstavite svoje talente i prednosti, ali poštujte i tuđe.
Izvor: žena.hr