Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Penjanje na korporativnoj ljestvici ne podrazumijeva samo prekovremene sate na poslu i naporan rad u ispunjavanju ciljeva. Uz to su potrebne i neke druge vještine. Naime, najnovije istraživanje otkriva da se tajna napredovanja na poslu krije u odjeći i prilično je jednostavna – odijevajte se kao šef!
Prema istraživanju, većina menadžera, tačnije njih 68 posto, počela je bolje primjećivati podređene zaposlenike nakon što su se oni počeli odijevati poput njih. Priznali su i da su im zaposlenici s takvim stilom porasli u očima.
Ovo istraživanje sada je potvrdilo onu staru mudrost – odijevajte se za posao koji želite, a ne za posao koji imate. Sve to dovelo je do toga da se u mnogim radnim okruženjima ljudi odijevaju gotovo identično.
Kako su izjavili ispitanici tokom istraživanja, odabiru odjeću sličnu onoj kakvu nose njihovi kolege, a to čine zato jer smatraju da tako pokazuju pripadnost grupi i razvijaju intenzivniji osjećaj kolegijalnosti. Usto, istraživanje pokazuje da se tako u konačnici postiže i bolja produktivnost!
Iako se mnogi zabavljaju na račun kopiranja odjeće, činjenica je da to ima smisla. ‘Ljude privlače ljudi koji su slični njima. Vrlo često na nesvjesnim nivoima bilo kakvu različitost kod drugih ljudi znamo doživljavati kao prijetnju i opasnost. Zato slično odijevanje može dati veće zajedništvo i samim time i bolje rezultate’, pojasnila je dr. Karen Pine, psihologinja sa univerziteta Hertfordshire.
Izvor: tportal.hr