
Tajna uspješnih i bogatih ljudi: 8 navika koje redovno upražnjavaju
Svi smo pomalo fascinirani bogatim i uspješnim ljudima, zar ne? Sigurno ste se pitali: " U čemu je tajna uspješnih i bogatih ljudi? Šta to oni rade...
Iako je petak, može nam se dogoditi da ostanemo duže na poslu, ali ostalim radnim danima ostajemo duže svojom krivicom. Svako od nas volio bi da je u 17 sati gotov s poslom kako bi imao što više slobodnog vremena, a nekako nam to teško uspijeva.
Foto: Pixabay
Nekoliko je istraživanja čak pokazalo da je rad u kancelariji nakon 18 sati potpuno neefikasan te apsolutno neproduktivan.
“Ako ste neorganizovani, nemoguće je izaći iz kancelarije u 17 sati, izjavila je Laura Stack, autorica knjige Doing the Right Thing Right.
“Ljudi rade predugo i prenaporno zato što su neorganizovani, neefikasni i nepotrebno gube vrijeme tokom dana”, rekla je.
Takođe, valja priznati da je problem nastao i u “zamagljenim” granicama radnog vremena zbog kojih se od nas očekuje da ostajemo duže, a svako ima pravo na svoje vrijeme u koje niko ne smije da se miješa.
Donosimo nekoliko savjeta kako ne ostajati duže na poslu…
Započnite dan sa završetkom u glavi – čim stignete na posao, odredite vrijeme kada ćete otići kući. Zacrtajte si to vrijeme u kalendar ili postavite alarm. Druga dobra ideja je uključivanje u razne aktivnosti koje od vas zahtijevaju da napustite posao u određeno vrijeme. Takve će vas granice natjerati da sav posao obavite unutar radnog vremena.
Recite ljudima kada morate ići – recite svome šefu i kolegama kada planirate otići te se primite posla. Ljudi podržavaju druge kada su njihovi ciljevi izgovoreni javno.
Uvijek prvo obavite najveći i najvažniji posao – nemojte gubiti vrijeme na mailove i dogovaranje sastanaka kada prvo morate nešto teško obaviti.
Započnite sa sastancima prije 16 sati – ako kontrolišete svoje vrijeme, morate poštovati i tuđe vrijeme, zato nemojte zakazivati sastanke nakon 16:45 osim ako su ležernijeg sadržaja.
Shvatite da će posao biti i sutra na istom mjestu – uvijek ćete imati stvari na svojoj to-do listi, zato i jeste zaposleni, a ne morate svome poslu biti rob!
IZVOR: WALL.HR