Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Odjeća je duo neverbalne komunikacije kojom šaljete poruke drugima, ali od kombinacije boja zavisi kakav ćete utisak da ostavite na druge.
Bojom odjeće šaljete poruku, naročito u poslovnom svijetu gdje i dalje vladaju neka pravila koja je bolje slijediti ako želite da vas shvate ozbiljno. S obzirom na to da neke boje bude određene asocijacije kod sagovornika, pa zašto to ne biste iskoristili?
Crna ostavlja utisak profesionalnosti i odlučnosti, ali i distanciranosti, poslodavci je obično povezuju s liderstvom pa predstavlja odličan izbor, što se ne odnosi na usku kožnu odjeću.
Plava simboliše timski duh i prilagodljivost pa ćete se u odjeći ove boje sjajno predstaviti potencijalnom poslodavcu, ali izbjegavajte ekstremne nijanse, držite se tamnoplave.
Siva šalje poruku profesionalnosti i prefinjenosti, povezuje se s logičnim razmišljanjem i hladnom glavom, pa ćete ostaviti dobar utisak na poslovnog partnera kao i na potencijalnog poslodavca.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock