Nekad je posao bolje ostaviti za sutra – evo zašto!
Važno je da budete realni u svemu što radite. Ako ustajete sa nervozom misleći da li ćete uspjeti sve da postignete danas, razmislite o tome da nek...
Snažna EQ (emocionalna inteligencija) ne samo da vam pomaže da uspješno kontrolišete vlastito ponašanje i emocije, već utiče i na način na koji se borite sa stresom i napetošću na poslu.
Ako ste konstruktivni, fokusirani i saosjećajni, lako ćete graditi odnose na osnovu kojih možete da napredujete.
#1 Slušajte svoje emocije i pođite od sebe
Pokušajte da uvidite kako funkcionišete. Ako dobro razumijete sebe, lakše ćete sagledati i druge.
#2 Budite autentični
Ljudi pozitivno reaguju na osobe koje sebe prihvataju onakvima kakve jesu. Na taj način znaju da ste iskreni, te vam više vjeruju i lakše se identifikuju s vama, kao i vi s njima.
#3 Posmatrajte
Prepoznajte šta je to što u vašem radnom okruženju predstavlja teret i pokušajte to da riješite. Unaprijed sagledajte potrebne korake i budite spremni da reagujete.
Izvor: superzena.b92.net Foto: Thinkstock