
Tajna uspješnih i bogatih ljudi: 8 navika koje redovno upražnjavaju
Svi smo pomalo fascinirani bogatim i uspješnim ljudima, zar ne? Sigurno ste se pitali: " U čemu je tajna uspješnih i bogatih ljudi? Šta to oni rade...
Postoje četiri različite vrste govornika – nesuvisli, koherentni, artikulisani i elokventni. Dobro je poznato da je zadnja vrsta govornika, najbolja vrsta – to su oni koji vladaju nad komunikacijskim vještinama koje utiču i uvjeravaju pomoću vještog govora i govora tijela.
Foto: Guliver/Getty Images
Biti elokventan sa sobom donosi niz prednosti kojih nismo ni svjesni. Rječiti ljudi zvuče pametnije, bez obzira na njihovu stvarnu inteligenciju. Suprotno tome je takođe istina. Dakle, čak i ako ste veoma inteligentni, ali komunicirate nesuvislo, vaše prednosti jednostavno neće biti zapažene od strane slušalaca.
Nezavisno od toga koja ste vrsta govornika, dobra je vijest da se elokventnost, odnosno rječitost može naučiti, trenirati i savladati. U nedavnom članku Business Insidera saznali smo tri jednostavna koraka koje treba da preduzmete kako biste postali elokventniji. Dakle, ako želite da zvučite pametnije, naučite sljedeće tehnike komuniciranja.
Vješto koristite govor tijela
Dok govorite, vaše tijelo često govori više od riječi. Napravite naviku da ono bude “sa smislom” i vama “prirodno”. Prvo, položaj leđa može uveliko da utiče na govor tijela kojeg predstavljate. Pogrbljena leđa sugerišu na nedostatak povjerenja, dok je druga krajnost, pretjerano tvrda i ravna leđa, daju uznemirujući osjećaj “borbe ili bijega”.
Kičma mora da bude ravna, ali opuštena, s glavom prema gore – sada ste u pravom fizičkom i mentalnom stanju da kažete nešto mirno i efikasno. Koristite svoje ruke kako biste naglasili ključne tačke pa čak uzmite u obzir kretanje tijela (naginje naprijed ako sjedite ili premještanje na drugo mjesto ako stojite) – vodite slušaoca iz jednog koncepta u drugi.
Foto: Guliver/Getty Images
Mislite na svoju publiku
Obratite pažnju na ljude koji vas slušaju. Ne dopustite da vaše oči lutaju po sobi i nikako ne gledajte dolje. Izbjegavajte jezik kojeg vaša publika možda neće razumjeti, birajući riječi koje efiksano komuniciraju bez alternativnih područja. Velike riječi će samo uništiti vašu komunikaciju jer ćete zvučati poput snoba, a ne kao pametan govornik. Ako treba da koristite nepoznat pojam, definišite ga jasno.
Koristite pauze kako biste nešto naglasili
Ono što ne kažete može biti jednako važno kao i ono što činite. Uključite kratke pauze u razgovoru za stvaranje napetosti, kako biste naglasili nešto ili kako biste dali svojoj publici trenutak za promišljanje o važnosti podataka koje ste upravo iznijeli.
IZVOR: WALL.HR