
Kakvu simboliku nosi koji cvijet?
Cvjetovi mogu nositi snažne poruke koje nisu uvijek očigledne na prvi pogled. Saznajte kakvu simboliku nosi koji cvijet. Iako floriografija – jezi...
Razgovarala: Aida Olević Maljević
Danijela je diplomirana ekonomistica, u svojoj bogatoj karijeri obavljala je mnogo različitih funkcija. Već dugi niz godina je direktorica kompanije Avon za Adriatic regiju, i u razgovoru kaže da je imala priliku da posluje i vodi timove u 12 različitih evropskih zemalja. Ipak – uvijek s ponosom ističe da je njen put u Avonu počeo na terenu, sa članovima i korisnicima Avon kompanije.
Karijera je počela odmah po završetku gimnazije, jer sam odlučila da paralelno radim i studiram ekonomske nauke. Urođena radoznalost me je činila otvorenom za različite poslovne oblasti, pa je i moja karijera upravo takva: od prodaje, preko analitike, event menadžmenta, marketinga, menadžmenta projekata, strategije, pa evo do generalnog menadžmenta. Imala sam priliku da poslujem i vodim timove u 12 različitih evropskih zemalja i upoznajem ta tržišta iz svih perspektiva. Ipak, uvijek s ponosom ističem da je moj put u Avonu počeo na terenu, s našim članovima i korisnicima. Prva pozicija koju sam obavljala je bila pozicija menadžera zone i to je iskustvo obilježilo moj poslovni put. Moje lične vrijednosti se potpuno poklapaju s onim što kompanija zastupa. Pristup razvoju ljudi koji njegujemo u kompaniji učinio je da karijera traje skoro 20 godina.
Svako tržište ima svoje karakteristike, pa i naša BiH. Tržište koje sa sobom nosi sjajne i energične ljude, te nevjerovatnu kompleksnost i izazove. Ali je baš zato svaki uspjeh koji ostvarimo za nas mnogo slađi. Ponosni smo što danas možemo nabrajati uspjehe. Sjećam se marta 2006. godine kada smo po prvi put u mjesec dana dostigli prodaju od milion dolara. Godinama smo lider na tržištu BiH po prodaji mirisa, i u samom vrhu po prodaji makeup proizvoda i proizvoda za njegu kože. Ono što nas čini posebno ponosnim jesu inovacije koje donosimo i na naše tržište, poput revolucionarnog protinol sastojka, ili našeg Hydramatic ruža sa hijaluronskom kiselinom. Ipak, najveći uspjeh u prethodnih 20 godina jeste to što smo neumorno osnaživali žene širom BiH, od glavnog grada pa do najudaljenijih mjesta, svaki dan. Tamo gdje se niko nije sjetio da ode, mi smo otišli. Za žene, da budu zdrave, snažne, samouvjerene i lijepe. Posebno smo ponosni na ono što radimo za lokalnu zajednicu, tu gdje poslujemo, kao npr. donacija ultrazvučnog aparata za Univerzitetski klinički centar Tuzla i mamotom aparata za Univerzitetski klinički centar Sarajevo, pored ostalih brojnih donacija i kampanja za podizanje svijesti o raku dojke i nasilju u porodici.
Smatram da se krajnje nezdravo forsira univerzalni, a nepostojeći ideal ljepote, zasnovan na filterima i obradama, koji čini da se žena osjeća nesigurnom, nedovoljnom i kao da nikada nije dovoljno lijepa i dobra. To ide u pravcu koji nije u skladu s elementarnom etikom. Ljepota zaista dolazi iznutra, kad je žena zadovoljna sobom i samouvjerena. Takva žena i njeguje sebe, to dolazi prirodno i svrha kozmetičkih proizvoda je upravo da naglase već postojeću ljepotu. Iz ugla menadžmenta gledano, ritam kojim se stvari na svjetskom tržištu odvijaju je veoma brz i bitno je znati brzo se prilagoditi, osmisliti nove, bolje načine poslovanja i podrške, osluškivati sve što se događa i pronalaziti optimalna rješenja na zadovoljstvo kupaca.
Društveno-odgovorno poslovanje je u genetskom kodu naše kompanije. Vjerujemo da je bolji svijet za žene, bolji svijet za sve i zato smo 1955. godine osnovali Avon Fondaciju koja ima za cilj poboljšanje života žena. Borimo se protiv raka dojke i protiv nasilja u porodici, pružamo podršku ženama i doniramo u lokalnu zajednicu. Do sada smo širom svijeta donirali preko 1,1 milijardu dolara upravo za ženama bitna pitanja. Naši proizvodi s rozom vrpcom i znakom beskonačnosti su proizvodi koji imaju veliko srce, to su proizvodi kojima podržavamo Avon Fondove za borbu protiv raka dojke i za borbu protiv nasilja u porodici, a ujedno su to i proizvodi uz pomoć kojih dižemo svijest i doniramo lokalnim zajednicama. Istinski vjerujem da svi možemo biti promjena kojoj težimo.
Upravo smo pokrenuli veliku kampanju, kao poruku ženama širom svijeta, pod sloganom Vjeruj u svoju moć! To je i najbolji savjet. Proizvod mora biti kvalitetan, poslovanje dinamično i usmjereno na kupca. Biznis zahtijeva otvoren i fleksibilan karakter, spreman na usvajanje novih znanja i izlazak iz zone komfora. U zoni komfora je udobno, ali tek kad iz nje izađemo nastupa razvoj i napredak.
Spoznaja da imam moć da pozitivno utičem na život ljudi oko sebe, i svoj, na najrazličitije načine. Majka sam dva sina, supruga, kćerka, prijateljica, poslovna žena, zaljubljenik u prirodu i outdoor sportove, volim i dobru knjigu, koncert, predstavu… Od onih sam ljudi kojima je za sreću neophodan balans. Vremenom sam postala vješta da stvari posložim prema prioritetima, a sve uz podršku i pomoć porodice i prijatelja. Uvijek kažem da sama ne mogu, niti pokušavam, niti trebam.
Avon