Vlasnica bloga Ljepota čitanja donosi prijedloge knjiga koje nećemo ispuštati iz ruku
Petra Jukić strastvena je čitateljica knjiga i jedna od prvih book blogerica na ovim prostorima. Ona na svom blogu @ljepotacitanja okuplja više od ...
U poslovnom okruženju postoje kodeksi ponašanja, ali i situacije koje često znaju dovesti do toga da vam šef i/ili kolege ozbiljno zamjere. Evo koje su tri najčešće, a koje trebate izbjegavati:
PREBACIVANJE ODGOVORNOSTI
Npr: “To ne spada u opis mog posla”. Ili: “Ja sam to željela napraviti drugačije ali …. je inzistirala da napravimo ovako i zato ne valja”. Ne samo da vam ovakve rečenice neće pomoći (makar bile istinite), već vam mogu uveliko odmoći. Ispast ćete cinkarošica, ljenčina i osoba koja nije za kompromis. Šefu radije recite kako ćete se baciti na zadatak koji vam je dao čim završite ovaj kojim se trenutno bavite ili ga pitajte koga da konsultirate s obzirom da je riječ o vrsti posla koju dosad niste radili…. Ako pak nastradate zbog kolege, nemojte to isticati pred šefom, već mu nasamo dajte do znanja o čemu je riječ.
NESPORAZUM
Npr: “Niste mi spomenuli da želite detaljne podatke” Ili “Nisam shvatila da vam je to bitno”. Činit će se kao da ne znate obavljati svoj posao i niste dovoljno posvećeni radu. Ako su vam upute nejasne ili imate rok koji je nemoguće ispuniti, recite to odmah.
KONTINUIRANE LAŽI
“Zaglavila sam se u liftu” “Morala sam voditi psa kod veterinara”. “Tramvaji su kasnili”. One koji se koriste ovakvim izgovorima smatraju se neefikasnima i lijenima. Ako kontinuirano kasnite na posao prestanite lagati druge i poradite na svojoj samodisciplini.
Izvor: Cosmopolitan.hr/Foto: Getty Images